Τρίτη, 17 Απριλίου 2012

Ο Νορμάλ και ο Παρανορμάλ

Εδώ Saxlamari.
Ποιος είναι ο νορμάλ και ποιός ο παρανορμαλ; Ποιος το ορίζει; Εγω έχω καταλάβει ότι είναι υποκειμενικό για τον καθένα μας.
Και αυτό που θα κάνω για εσάς είναι να σας δώσω λίγα παραδείγματα και τα συμπεράσματα δικά σας.

Παραδειγμα 1.
Διάλογος:
Κώστας: Ω ρε πουστη μου δε κάνει να φάω κρέας νηστεύω. Εσύ Μιχάλη νηστεύεις;
Μιχάλης: Μπα
... και ο Κώστας μένει άναυδος!

Παράδειγμα 2.
Διάλογος:
Κατερίνα: Σαββατο. Γιούπιιιιιι. Θα πάω μπουζούκια σήμερα. Εσύ τι θα κάνεις;
Ειρήνη: Τίποτα.
... και η Κατερινα κοιτάζει απορημενη την Ειρήνη που είναι Σαββατο και επιλέγει να μη βγει.

Παραδειγμα 3.
Διάλογος:
Διευθυντής (πάει παντού): Πρέπει να μειώσουμε τα κόστη. Κάνε μου μια άσκηση σε παρακαλώ. Αν αντικαταστήσουμε το χαρτί της τουαλέτας με πλατανόφυλλα από τα Τέμπη πόσο % μείωση κόστους θα έχουμε;
Υπαλληλάκος: 0.38 % κύριε Διευθυντα αλλα με το ρίσκο δερματολογικών/γυναικολογικών ασθενειών στους υπαλλήλους της εταιρείας.
Διευθυντης: Δεν έχει σημασία. Προχώρα σε tender πλατανόφυλλων and let's discuss further.

Παράδειγμα 4.
Διάλογος:
Σκυλάς: Μα καλά εσείς οι ροκάδες όταν έχετε μια θλίψη .. εναν χωρισμό ... πως τον βιώνετε αν δεν ακούσετε το καψουροτράγουδο σας; Και η καψούρα θέλει τον Βέρτη του.
Ροκάς: Ανοίγουμε μπουκάλια μπύρας και τα πετάμε μετά στους lynurd skynurd ακούγοντας το Tuesday is gone. Και ρίχνουμε και ένα stage diving αμα λάχει!

Παράδειγμα 5.
Διάλογος:
Γυναίκα 50 κιλών: Ασε εχω πάρει 2-3 κιλάκια από το Πάσχα και πρέπει να τα χάσω οπωσδήποτε πριν το καλοκαίρι!
Γυναίκα 90 κιλών: ......................................

Παραδειγμα 6.
Διαλογος:
Μπαμπάς: Αν το παιδί μου μου ρθει με χαλκά στη μύτη και μακρύ μαλλί τον έχω διώξει με τις κλωτσιές έξω από το σπίτι.
.... εδώ δεν υπάρχει διάλογος. Δεν χωράει διάλογος!

Παράδειγμα 7.
Διάλογος:
Saxlamari: Γράφω στο blog αγάπη μου!
Σύζυγος Saxlamariou: Ωχ......
...Μα καμία υποστήριξη βρ αδερφέ...?


Παντως αν θέλετε να μάθετε για μενα... εγω καμια φορα προσποιούμαι ότι είμαι νορμάλ αλλά επειδή μετά το βαριέμαι γυρίζω πάλι σε κατασταση παρανορμάλ.


Paranormal mode is awesome.

2 σχόλια:

IZNOGOLD είπε...

Διαλογος:
Γιαννης: Οταν παω σπιτι μου θα κανω μπανιο με το νεο σαμπουαν μου.
Εγω: Τι λες ρε μαλακα; Ειναι θεμα αυτο να συζητας δημοσια;

συνηθως το νορμαλ σε οδηγει στα 60 σου να εισαι χοντρος ασχημος με χοληστερινη χωρις εκτιμηση απο την γυναικα σου. φακ δε νορμαλς. Το παρανορμαλ εχει σαν αξονα το νορμαλ οποτε το βρισκω και αυτο επικυνδινο. Πιο ασφαλες μου φαινεται το conqueror mode. σε φαση "ειμαι γαλαζοαιματος, υπηρετηστε με ταπεινα σκλαβακια μου". και οταν καποιος δεν σαρεσει να κουνας με μεγαλοπρεπεια το χερι σου δειχνωντας του την εξοδο και να λες "αλέ".
ετσι.
ετσι.

Saxlamari είπε...

!!! Φυσικά και φακ δε νορμαλς.
Προτιμώ τον αντρα μου 60αρη να με χουφτώνει όσο τηγανίζω κεφτεδάκια. Τώρα για τη χοληστερινη δε μπορώ να εγγυηθώ!

Εσύ είσαι αλέ φάση; Ούτε ποτήρι νερό να μη στάξεις μόνο σου να βάλεις; Τς τς τς