Κυριακή, 29 Απριλίου 2012

Εκλογική νηστεία

Στο μόνο που θα μπορούσα να πω ότι νηστεύω είναι στις εκλογές.

Η νηστεία αυτή δεν διαρκεί μόνο 40 μέρες και ούτε νηστεύω μερικώς σαν κάποιους Χριστοπαναγήδες που δε τρώνε κρέας και τα καντήλια κατεβαίνουν με 24Mbit.

Νηστεύω εκλογικά περίπου 7-8 χρόνια. 
Τα μισά από αυτά το έκρυβα από τον νεοδημοκράτη ανευ λόγου πατέρα μου (μπαμπάκα μου σ' αγαπώ πολύ πολύ και το ξέρεις) και κατέβαινα και γω στην επαρχία δίνοντας τα 20 ευρουλάκια μου για την βενζίνη για να δώσω το παρόν στον πατέρα μου και να πω ότι και καλά ψήφισα. Τώρα πια αγανάκτησα και αγανάκτησε και ο μπαμπάς μαζί μου. Μεγάλη κοπέλα είμαι! Ένα ιμάμ μπαιλντί ξέρω να το φτιάχνω.
Με κατηγορούν που δεν συμμετέχω στην αλλαγή του πολιτικού σκηνικού της χώρας.
GUESS WHAT: STA ARXIDIA MOY.

Πρώτον, εγω δε κατηγορώ κανέναν (φωναχτά τουλάχιστον.. άλλο αν ξεκατινιάζομαι σε τούτο τον ιστότοπο) .. Δε κατηγορώ κανέναν ψηφοφόρο που χρόνια τώρα εκσπερματώνει στην πολιτεία δίνοντας την ψήφο του σε ανάξιους πολιτικούς/πολιτικό-εκλογικό σύστημα.

Δεύτερον, έχουμε ξεπεράσει την εποχή των εκβιασμών περι ποινής σε περίπτωση αποχής σε εκλογές. Gimme a break. Να βλέπαμε φυλακόβιους αποχικούς; Πολλά τα λεφτά. Θα καταφεύγαμε στο 1ο μνημόνιο πολλά χρόνια πριν.

Τρίτον, εγώ ποτε δεν ενιωσα την ανάγκη να επηρεάσω τον συνάνθρωπο μου να μην ψηφίσει. Γιατί μου λένε εμένα να ψηφίσω; Είναι σαν να μου δίνουν με το στανιό να φάω ροκφόρ που το σιχαίνομαι. Σκεφτείτε το.

1 σχόλιο:

Katrin είπε...

Υπάρχει η τάση του προσηλυτισμού, κυρίως πολιτικού και θρησκευτικού. Ignooooooreeeee!!