Παρασκευή, 11 Μαΐου 2012

Χρυσές Α_γελ(ο)ίες

Γειά. 


Μου πήρε ένα λεπτό να βρω ένα απο τα επομενα ποστ που θα εβαζα.
Μια βδομάδα να συλλέξω/επιλέξω με τα χεράκια μου εφημερίδες με περιεχόμενο αγγελίες και λοιπές ανακοινώσεις.
Δύο ώρες να κόψω και να ράψω τις παρακάτω εικόνες (παράλληλα είχα και στο τσουκάλι να βράζει η μισή κεντρική Λαχαναγορά των Αθηνών... φασολάκια, κολοκυθάκια, μελιτζάνες, πατατες). Αυτό θα πει νοικοκυρά εν δράση!


Θα απαντήσω λοιπόν σε όλους ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ





Εχω προβληματιστεί. Είχα πάει τις προάλλες σε ανταγωνιστή σας και δίνοντας του ΜΟΝΟ  κόκκαλα από παϊδάκια που είχα φάει την προηγούμενη ημέρα στα Καμμένα Βούρλα.. αμέσως μου βρήκε τα 20 ευρώ που είχα χάσει κάπου μέσα στο σπίτι. Ήταν στην εσωτερική τσέπη ενός τζην. Με αυτά πλήρωσα το ελάχιστο της δόση της πιστωτικής μου κάρτας. 
Τώρα περνάω με τα λεφτά του συζύγου. Και ο μήνας έχει 11. Nice...
υ.γ. Τα Αιγυπτιακά φυλαχτά εχω ακούσει ότι είναι Κινέζικης κατασκευής. Στα Τέμπη στην Αγια Παρασκευή βρίσκεις τα αυθεντικά και τα πιο ισχυρά!

============================================================


Είστε η προσωποποίηση της καινοτομίας!
Πραγματικά δε ξέρω τι είναι το 4HOTMASSAGE αλλά έτσι όπως το παρουσιάζετε θα ήθελα να ζήσω αυτή την εμπειρία! 
Η Κυριακή είναι το ατού σας. Ως εργαζόμενη σίγουρα δεν μπορώ μεσοβδόμαδα. Μετά ένα Σάββατο μου μένει να πλύνω το βρακί της εβδομάδας και τα άπλυτα πιάτα μου. Οποτε ΝΑΙ Κυριακή θα επιλέξω να σας επισκεφτώ.
Μονο στα λεφτά τα χαλάμε. Κόψτε κάτι. 

============================================================



Ρε τι είναι αυτό με την βιασύνη; Νέο μαρκετίστικο κόλπο; Γιατι οι λοιπές ανταγωνίστριες είναι βιαστικές και πιέζουν σε χρόνο; Ααααα δε θελω βιασύνες κυρίες μου!
Στέλλα μου, δε σε θέλω ανεξάρτητη. Σε θέλω εξαρτημένη με το 2μετρο σώμα μου και την ασυνήθη προσωπικότητά μου. Είμαι ΓΑΜΑΤΗ.
Αγγελικούλα μου, ποιοι είναι οι μεσάζοντες; 
Οπως και να έχει εσένα θα προτιμήσω γιατί:
1. Εχεις περισσότερο αριθμό λέξεων και αυτό σε κάνει να ξεχωρίζεις.
2. Η λέξη "ποιοτική" ήταν η λέξη κλειδί για να σε προσέξω. Αλλωστε είμαι λάτρης της ποιότητας. Ακούω Χατζηγιάννη. 
3. Ψάχνω και εγώ μια γνωριμία αξέχαστη. Μπορεί να είσαι ΕΣΥ το γιατρικό μου για την νόσο Αλτσχάιμερ που έχω.


============================================================



Αν είσαι εσύ Ελληνίδα 1.80 εγώ είμαι η Μόνικα Μπελούτσι και μένω σε ένα διαμέρισμα στην Κυψέλη. 
Ετσι. 
Για πλάκα. 


============================================================


Εγώ με τη σειρά μου θα ήθελα να ευχαριστήσω τον παπά που τέλεσε το μυστήριο του γάμου άνευ φακελου! Απλά ... ότι είχε ευχαρίστηση η κουμπάρα (100 ευρώ δλδ).
Εσείς πόσα σκάσατε σε φάκελο; 
-Εχουμε ξεχάσει το αυτονόητο-
-ή εγώ απλά δεν είχα ιδέα ότι υπάρχουν και αυτά σε εφημερίδες-


============================================================


Εσύ κορίτσι μου είσαι η σωσίας μου! Και εγώ έτσι είμαι! Αυταρχική! 
Είμαι η τρυφερή έκδοση του Αδόλφου Χίτλερ σε συνδυασμό με το νιαούρισμα της Αλίκης Βουγιουκλάκη! 
Μόνο που δεν μου αρέσουν οι άντρες χαμηλών τόνων. Εγώ ψάχνω για τον Χριστοπαναγή που θα με κάνει να πω τον Δεσπότ' Παναγιώτ'.
Γειά σου τώρα. 


============================================================


Εγώ ψάχνω για έναν σκληρό δίσκο 1TB με ταχύτητα περιστροφής 7200 rpm και buffer memory 32MB. Μικρό σε βάρος και όγκο. 
Πάρε με αν βρεις. 


============================================================



Μαρί είσαι παρθένα; Εγώ είμαι εδώ! 
Με λένε Μπερμπάντη και στον ελεύθερο μου χρόνο μαθαίνω κόλπα σε γυναίκες. 
Το παρατσούκλι μου είναι Δασκαλος αφού έχω αποδεικτικό διδασκαλίας της τέχνης του έρωτα στον Giacomo Casanova. Ναι ναι.. τον γνωστό.
Εχω και 2-3 μυστικά σε διαθέσιμο στοκ να σε δώκω. 
Ξέρω καράτε και Ισπανικά.



2 σχόλια:

Fallen angel είπε...

αυτη η τελευταία γιατί δεν βρήκε κανέναν ματσωμένο κι έβαλε αγγελία;
θα της κατσει κανενας παππους καλε!

Saxlamari είπε...

αρκεί να μην έχει ζαχαρο.
γιατί zaxaro... no koukou