Δευτέρα, 21 Μαΐου 2012

Η Τακουνάτη

Γειά. 

Σας παρουσιάζω την Τακουνάτη ή αλλιώς "τακ-τακ". 
Είναι η γκόμενα/γυναίκα του Σηκωγιακά του Σηκωμανικά και του Μπερμπάντη , φίλη κολλητή της Μεγαλοκοπέλας και το όνειρο του Πορνομετανάστη.


Που μπορείτε να την εντοπίσετε/ακούσετε: 


Στη δουλειά (classic)

Στο μετρό πριν και μετά τις κυλιόμενες σκάλες. Παρατηρήστε τον ήχο. Και εκεί είναι ΠΟΛΛΕΣ οπότε μιλάμε για την δέκατη συμφωνία του Μπετόβεν ή αλλιώς Μπετόβες (έτσι τον είπα στον σύζυγο...) 
Το ίδιο ισχύει και στον χώρο του αεροδρομίου. 

Είναι η γειτόνισσά του 3ου ορόφου. Εσείς μπορείτε να το προσαρμόσετε στον δικό σας όροφο. Αν είστε στον τελευταίο όροφο απλά είστε τυχεροί. Η γειτονισα-τακουνάτη 10.00-18.00.. έξοδος απο το σπίτι για τη δουλειά "τακ-τακ" και είσοδος στο σπίτι "τακ-τακ". 
Τις Παρασκευές φοράει casual παπούτσια.. πιθανότατα γιατί δουλεύει σε πολυεθνική όπου έχουν την ηλίθια αμερικάνικη τάση Casual Friday (θα γράψω γι'αυτό κάποια στιγμή). Μόνο που στην Αμερική σιγά σιγά το καταργούν. Αναρωτιέμαι γιατί. 

Σε δημόσιες υπηρεσίες. Εκεί που είσαι στο ΙΚΑ με πυρετό και περιμένεις να "εξεταστείς" σου σκάει η Τακουνάτη διευθύνουσα. Αν ζητήσεις ευγενικά να σε εξυπηρετήσει, με τον δείκτη του ενός χεριού της θα σου πει "Παρακαλώ πηγαίνετε στο Μητρώο". Έτσι ψυχρά και τακουνάτα!

Στα εμπορικά καταστήματα. Εκεί γίνεται και διαγωνισμός Miss Takouni. Οποια φοράει την τελευταία "γόβα" της μόδας είναι και η νικήτρια. Η χαμένη απλά ψωνίζει τα πιο φθηνά οπότε ούτε trendy ούτε mainstream είναι και γενικά δεν της αξίζει ο χαρακτηρισμός της τακουνάτης γυναίκας. ΑΙΣΧΟΣ. 
Το έπαθλο είναι το καμάκι από Σηκωμανικάδες, Σηκωγιακάδες και Μπερμπάντηδες. 


Περαιτέρω πληροφορίες:

Έχει πατήσει ΚΑΙ ΑΥΤΗ στο κόκκινο χαλί για τους πελάτες. Το λέει και το τραγούδι
Έχει εκπτωτική κάρτα στον τσαγκάρη της γειτονιάς της.
Μπορεί να ισσοροπήσει σε δοκό με δωδεκάποντη γόβα.
Της αρέσει το "τακουνάτο" .. αν με πιάνετε.




Ο ΤΡΑΓΙΚΟΣ ΕΠΙΛΟΓΟΣ:


Βασικά η αφορμή να γράψω αυτό το post ήμουν εγώ και η περιπετεια μου με το τακούνι.
Οσοι με ξέρουν γνωρίζουν ότι δεν ειναι στις καθημερινές μου προτιμήσεις τα τακούνια. 
Αν είχα να διάλεγα σε ένα πιάτο με παστουρμά, ντοματούλα, ελίτσες και σε ένα πιάτο με γόβες να είστε σίγουροι ότι θα έπεφτα με τα μούτρα στους μεζέδες. Τσίπουρο απαραίτητο επίσης.
Σήμερα λοιπόν, πήγα να βάλω τα παπούτσια της εργασίας μου.. λευκά παπουτσια ανοιξιάτικα που είχα πλύνει απο ψες το μεσημέρι ... αλλα δεν είχαν στεγνώσει. Σαγιονάρα; Θα κρύωναν οι πατούσες μου. Τα αγαπημένα μου τύπου all star; Δεν πήγαινε με την λινή πουκαμίσα μου. Οπότε στο μεθύσι μου απάνω... έβαλα αυτα. 
ΟΡΙΣΤΕ:


Επειτα είπα την ιστορία μου στην Sxesi (με την οποία θα αναρτήσουμε ένα κοινό μας post προσεχώς) όπου η απορία της ήταν πόσους πόντους τακούνι είχαν τα παπούτσια. 

ΟΡΙΣΤΕ ΚΥΡΙΑ ΜΟΥ:


5.5 πόντοι!

Και καταλήγω στα εξής συμπεράσματα:


Σήμερα ήμουν μια τακουνάτη εξ αμελείας. 

Σήμερα ένιωσα άβολα με τα βλέματα και τα κοπλιμέντα... απο γυναίκες παρακαλώ! Μέχρι και "μουνάρα" με είπε μια τρελή Τακουνάτη. Γαμάτη όμως Τακουνάτη. Respect. 

Βάφτηκα επίσης για να καλύψω το κόκκινο μάτι και τους μαύρους κύκλους απο χθεσινή κρεπάλη με τη Sxesi. Οπότε είχα και κοπλιμέντα bonus. 

Το τακούνι δεν πέρασε απαρατήρητο. Μέχρι και η αστυνομία της μόδας .. μια κοπέλα στη δουλειά με πλησίασε να μου δώσει τα εύσημα.

Ο σύζυγος ακόμα δεν έχει συνέλθει από το σοκ. Αφού το πρωί που άκουγε το "τακ-τακ" νόμιζε ότι είχε μπει κάποιος στο σπίτι. Ένα "τακουνάτο" βέβαια δε θα τον χάλαγε... 

Δεν ήμουν ο εαυτός μου σήμερα παρα την επιλογή να φορέσω την τακούνα. Και αυτό με προβλημάτισε πιο πολύ απ όλα. Εξ ου και τόση ανάλυση. 

Είμαι 100% σίγουρη ότι οι Τακουνάτες λένε ψέματα οταν δηλώνουν ότι δεν πονάνε τα πόδια τους με 12 πόντους τακούνι. Είναι σαν τους άντρες στα γυμναστήρια που σηκώνουν βάρη. Πάντα δείχνουν χαλαροί αλλά ο κώλος έχει σφίξει από το σκατό και την πίεση. 

Σήμερα επίσης πολλές μου έλεγαν για το μαλλί. Το μαλλί τύπου "είχα πιει χθες τον Βόσπορο και τα κανάλια του Αμστερνταμ και με πήρε ο ύπνος και έβαλα τα μαλλιά πίσω από το αφτί για να μη μπαίνουν στη μούρη μου και ήρθα". Ακόμα και η μαμά μου μου το είπε πόσο ομορφο μαλλί είχα σήμερα .. που δεν είχε λόγο να με πειράξει/trollάρει. Μάνα είμαι μόνο ΜΙΑ. 

Οταν μεθάς ομορφαίνεις τελικά με μηδέν προσπάθεια;

Προβλήματα που έχει ο κόσμος ε(γω);


5 σχόλια:

ΤΟ ΜΙΑΣΜΑ είπε...

xaxa me to xaraka?

Saxlamari είπε...

Ε πως με το μάτι; Αφού είμαι σώπατη. Αν μπορούσα να κυκλοφορώ και ξυπολυτη χωρίς τον κύνδυνο των μυρμηγκιών θα το έκανα

ΤΟ ΜΙΑΣΜΑ είπε...

oxi ntaxi kai to takouni exei tis ores tou ;P

an kai ego den forao.. pote psithika na matho na perpato pano se takounia

Ανώνυμος είπε...

mporeis na anevaseis kamia fwto to podi xwris papoutsi kai gia emas tous podolagnous?

Saxlamari είπε...

βεβαίως!
http://www.bogoboo.com/wp-content/uploads/2010/10/ugly_feet_6.jpg