Τρίτη, 29 Μαΐου 2012

Πόστ Μετάνοιας

Γειά. 


Οπως υποσχέθηκα θα αναρτήσω την e-Μετανοια για την αμαρτία μου. 
Τον εκνευρισμό μου προς τον icynic ... την προσωποποίηση της Γαματοσύνης (μετά απο μένα φυσικά) και του κυνισμού. 
Αυτό το πτωχό συναίσθημα έκανε τον icynic να αποχωρήσει από την ομάδα μας που τώρα πλέον δεν έχει λόγο ύπαρξης αφού υπήρξε ο Πρωτάρχιστος της κυνικής μαλακίας που μας δέρνει εδώ μέσα.


Για σε λοιπόν icynic γράφω τούτο το ποστ. Θεωρησε το σαν κατάθεση της αμαρτωλής ψυχής μου. Και ο Chuck Norris ας με συγχωρέσει.


Θα ξεκινήσω με την βαθύτατη έννοια της Μετάνοιας κατά τον Άγιο Ιωάννη της Κλίμακος (από έγκυρο forum της Αθηναϊκής κενωνίας). 
Πώς είναι η κλίμακα ρίχτερ; η κλίμακα φορολογίας εισοδήματος; Ε καμία Sxesi. 
Ο Άγιος Ιωάννης μας μεταφέρει τα παρακάτω για τα οποία δε μπορούσα να μη δώκω τον δικό μου σχολιασμό. 
ΕΧΟΥΜΕ ΚΑΙ ΛΕΜΕ ΛΟΙΠΟΝ:
Αγ. Ιωάννης: Μετάνοια σημαίνει ανανέωσις του βαπτίσματος. 
Saxlamari: Βαπτιζεται (δις) η δούλος του Θεού Saxlamari
Αγ. Ιωάννης: Μετάνοια σημαίνει συμφωνία με τον Θεόν για νέα ζωή
Saxlamari: Εμένα αυτό που μου ήρθε στο μυαλό είναι η το τραγούδι της Cenice Dion. Ορίστε.
Αγ. Ιωάννης: Μετανοών σημαίνει αγοραστής της ταπεινώσεως
Saxlamari: Πόσο κάνει; 
Αγ. Ιωάννης: Μετάνοια σημαίνει θυγατέρα της ελπίδος.
Saxlamari: Και αναρωτιόμουν ΠΟΤΕ ΘΑ ΓΙΝΩ ΜΑΝΑ
Αγ. Ιωάννης: Μετανοών σημαίνει κατάδικος απαλλαγμένος από αισχύνη. 
Saxlamari: Για άγνωστες λέξεις κάντε κλικ εδώ.
Αγ. Ιωάννης: Μετάνοια σημαίνει καθαρισμός της συνειδήσεως.
Saxlamari: Και η συνείδηση θέλει την χλωρίνη της.
Αγ. Ιωάννης: Μετανοών σημαίνει επινοητής τιμωριών του εαυτού του.
Saxlamari: ΑΥΤΟΜΑΣΤΙΓΩΜΑ ΤΩΡΑ. 
Αγ. Ιωάννης: Μετάνοια σημαίνει υπερβολική ταλαιπωρία της κοιλίας (με νηστεία) και κτύπημα της ψυχής με υπερβολική συναίσθηση. 
Saxlamari: Φάε γαλακτομπούρεκο από το Κοσμικόν και έλα να μου πεις πάλι τα ίδια. 

icynic... Άνοιξε τις πύλες του κυνισμού σου και δες! 

Τα άστρα περιφέρονται ΚΑΙ περιστρέφονται γύρω από το μεγαλείο Σου.



Μέχρι και ο Chuck Norris διαμαρτύρεται στους δρόμους της Αθήνας. 



Το Χέρι Σε καλεί:



Οσο για μένα ... νομίζω ότι περνάω τα στάδια του πένθους. Μόνο που για μένα είναι δύο. 

ΠΙΝΩ 



ΚΑΙ ΜΕΘΩ 


ΩΧ ΑΜΑΝ ΜΕΡΑ ΝΥΧΤΑ ΤΡΑΓΟΥΔΩ


Και αν δεν αποδεχθείς την e-Μετάνοια δες τι θα κάμω με το ξουράφι του παππού μου:



Δώσε μου άφεση αμαρτιών, δώσε μου το Βάπτισμα του Πυρός (Μπουρλόοοοοτοοοο) και έλα πάλι στην ομάδα μας να ενώσουμε τις ανησυχίες μας. 

Με ταπείνωση, 
Το Saxlamari.

Δεν υπάρχουν σχόλια: