Τετάρτη, 16 Μαΐου 2012

I need a doctor

Γιατρέ μου, 

Γεια.

Σου γράφω τούτο το γράμμα έχοντας μεγάλη ανάγκη να με απαλλάξεις από την αρρώστια που έχω. 
Είμαι 31 ετών και έχω μανία με την καθαριάτητα και την τάξη. Θα γίνω όσο πιο αναλυτική μπορώ με διάφορες μανίες που με πιάνουν για να βγάλετε και εσείς έπειτα τη σωστή διάγνωση και πηγή του προβλήματος.

Δουλεύω εθελοντικά σε μια πολυεθνική εταιρεία και το ωράριο μου είναι 9-6 ΑΥΣΤΗΡΑ. Καθώς θα γυρίσω από το σπίτι το πρώτο μου μέλημα είναι να φτιάξω φαγητό. ΝΑ... όπως τώρα που σου γράφω μαγειρεύω φακές. Μισό λεπτό να προσθέσω τα δαφνόφυλλα. 
Εντάξει. 
Κατά τη διάρκεια του μαγειρέματος θα σιγυρίσω λίγο το σπίτι, ένα πλυντήριο, ένα άπλωμα ρούχων, μια ηλεκτρική σκούπα, λίγο τα μπαλκόνια... ελαφριές δουλειές μια νοικοκυράς. Ρωτήστε και άλλες αν θέλετε.

Σαν ανατείλει ο ήλιος όμως με πιάνει κάτι τις! 

Τις ώρες που κοιμάται ο σύζυγος εγώ στα κρυφά καθαρίζω. 

Είναι πολλές οι φορές που έχω κάνει τον Μόγλη και κρεμιέμαι από τα φωτιστικά κρατώντας ξεσκονόπανο (ελαφρώς βρεγμένο μόνο με νερό). 


Μετά μπορεί να πάρω τη σκάλα και σιγούλια σιγούλια με οινόπνευμα και βαμβάκι να καθαρίσω τα κουρτινόξυλα.

Μετά μπορεί να καθαρίσω το μπάνιο και το WC κάνοντας τα δικά μου τα κοκτέιλ! Το κοκτέιλ αυτό το ονομάζω "The Clean Death" και περιέχει: 
5 μεζούρες άζαξ
6 μεζούρες χλωρίνη παχύρευστη
1 μεζούρα άκουα φόρτε
2 μεζούρες ζιφ 
Τα ανακατεύουμε σε ένα μπολ με νερό και ... ΜΠΟΥΡΛΟΤΟ! Και έτσι έχω το πρώτο οικιακό πυρηνικό εργοστάσιο μέσα στο σπίτι μας. Έχω βέβαια πρόβλημα με τους γείτονες όπου πρόσφατα μου άφησαν και στην είσοδο της πολυκατοικίας αυτό:


Πληγώθηκα. Αφού παίρνω προφυλάξεις! Έχω ειδική στολή γιατί αντιλαμβάνομαι τις επιπτώσεις στην υγεία μου αν εισπνεύσω το The Clean Death. Μεγάλη κοπέλα είμαι. Μεγάλη είπα. Όχι Μεγαλοκοπέλα.
Να... δείτε γιατρέ. Εγώ είμαι αυτή.


THE ULTIMATE BIOHAZARD UNIFORM

Και συνεχίζω.

Μπορώ να μείνω όλη τη νύχτα ξάγρυπνη αλλάζοντας τις "στρώσεις" που έχω στο σαλόνι μου. Σεμεδάκια, καρεδάκια, κοφτά κ.ο.κ. μέχρι να κατασταλάξω στο κατάλληλο της εποχής και της διάθεσής μου. Μου πήρε 3 χρόνια να αποφασίσω ότι τα Λευκαδίτικα μου  ταιριάζουν για το καλοκαίρι και τα Σουφλιώτικα για τον χειμώνα. Εκεί που έχω μεγάλο πρόβλημα είναι στα ανοιξιάτικα και στα φθινοπωρινά. Κρητικά ή παραδοσιακά υφαντά της Νάξου; 


Τα ερωτικά παιχνίδια με τον άντρα μου είναι να μου αλλάζει τη θέση στα σεμεδάκια!
Οταν έχουμε την ανάγκη να κάνουμε έρωτα πρώτα τον περνάω από κλίβανο υπεριώδους φωτός. 

Μη μιλήσω για τη θέση των τροφίμων στο ψυγείο. Είμαι καλύτερη και από βιβλιοθηκάριος. 
Οταν έχω τελειώσει όλες αυτές τις δουλειές μπορώ να βγάλω να ξανασιδερώσω τα ήδη σιδερωμένα. 

Οταν έχω σκουπίσει από το απόγευμα με την ηλεκτρική παίρνω το βράδυ το μικρό ηλεκτρικό σκουπάκι για να ρουφήξει την σκόνη από την επιφάνεια της μεγάλης ηλεκτρικής σκούπας. Κατόπιν παίρνω ένα ξεσκονόπανο και ξεσκονίζω το μικρό ηλεκτρικό σκουπάκι που λερώθηκε από την μεγάλη ηλεκτρική σκούπα. Και τέλος βάζω και στο πλυντήριο το ξεσκονόπανο που χρησιμοποίησα στο μικρό ηλεκτρικό σκουπάκι. 

Σαν εμφανιστεί το πρώτο χασμουρητό .. η τελευταία μου κίνηση είναι να ναι καθαρός ο νεροχύτης. Κάθε δυο μέρες βάζω και το vitex σε μπολ με χλωρίνη.


Από την άλλη δε μπορώ να παραβλέψω το οικογενειακό μου περιβάλλον. 
Η μαμά είναι η προσωποποίηση της νοικοκυροσύνης. Που την χάνεις που την βρίσκεις θαμένη μέσα στα απορρυπαντικά και στις κατσαρόλες. Ενδεικτικά, έχει πλύνει τα μπαλκόνια στις δώδεκα το βράδυ. Και όπως χιουμοριστικά λέει ο σύζυγος, κάθε φορά που έρχεται σπίτι μας ακόμα και καθαρισμό προσώπου μας κάνει. Mama - i love you.
Η αδερφή μου; Και το χαλάκι της πόρτας της μυρίζει λεβάντα. Μη μιλήσω για τα παιδιά της. Αν θέλω καμία φορά να απολυμαίνω τα χέρια μου, απλά τα παίρνω αγκαλιά.


Επιμέρους πληροφορίες που ίσως σας φανούν χρήσιμες: 
Μισώ το πλύσιμο των τοίχων και τα παντζούρια.
Δεν έχω φτιάξει ποτέ μου λαχανοντολμάδες.
Το αυτοκίνητο μου είναι πολύ βρώμικο ωστόσο έχω ένα μπουκαλάκι στην θέση του οδηγού. 
Εχω ένα επάργυρο ασημένιο διακοσμητικό στο σαλόνι και αρνούμαι να το καθαρίσω με σόδα μαγειρικής για επαναφορά λάμψης. 
Τρελαίνομαι με τη σκέψη ο γιός μου (δεν είμαι καν μαμά τώρα..) να συζεί με μια βρωμιάρα.


Αυτά γιατρέ μου. Αναμένω με αγωνία το πόρισμά σας και την λύση του προβλήματος μου.


IT' S CRITICAL


Best regards,
Saxlamari.

9 σχόλια:

Katrin είπε...

Ειλικρινά δεν μπορώ να καταλάβω. Πέρα από τα σεμεδάκια, δεν αντιλαμβάνομαι να έχεις κάποιο πρόβλημα Monica.
Με αγωνιστικούς χαιρετισμούς!

Saxlamari είπε...

Και γω που νόμιζα ότι το κοκτέιλ είναι αποκλειστική συνταγή δική μου!
Να σαι καλά συναγωνίστρια Katrin! Αντίσταση στη σκόνη και σε κάθε απειλητικό μικροοργανισμό!

Katrin είπε...

Το άκουα φόρτε που χρησιμοποιώ , λέγεται Κάθριν! γκουχου-χκουχου!

vanilla είπε...

χμμμμ.. αναγνώρισα τον ευατό μου στην ανάρτηση!
αλλά μέχρι τώρα δεν θεωρούσα ότι έχω πρόβλημα..!!
βέβαια, μένω μόνη και κανείς δεν είναι εδώ να με δει να μου πει ότι κάτι δεν πάει καλά...
υγ: βάζεις δαφνόφυλλα στις φακές;

icynic είπε...

εκ μέρους όσων γνωρίζουν το σαχλαμάρι και απο καιρό σε καιρό έχουν υποστεί επιθέσεις με χλωρίνη αντί νερού μπορώ να πω οτι με τρομάζει το ενδεχόμενο κάποιος να αναγνωρίζει τον εαυτό του και να τον ταυτίζει με το σαχλαμάρι...

αλλο ενα σημάδι για το τέλος του κόσμου..

Katrin είπε...

Είμαστε πολλοί. Ερχόμαστε. Το νού σας.
ΥΓ: Εννοείται δαφνόφυλλα στις φακές. Try it!

Saxlamari είπε...

@ vanilla & Katrin
Δαφνοφυλλα εννοειται.
Και ρίγανη όταν βγάλεις το τσουκάλι από τη φωτιά.

Fallen angel είπε...

ε ρε τρέλα!!!!
και νόμισα οτι έτσι ήταν μόνο η μάνα μου... είστε πολλές τελικά!
εύχομαι να μη γίνω έτσι ! :Ρ

φιλιά και στους 4 [τοσοι δεν είστε;]

Saxlamari είπε...

η καθαριοτις ειναι η μισή αρχοντιά.
τώρα την αλλη μισή βρίσκω αλλα πουθενά!
ειμαστε 4. δε φανταστικ φορ.
αλλα η οριτζιναλ φανταστικ ειμαι μονο εγω και η σχεση μου η sxesi