Πέμπτη, 10 Μαΐου 2012

Saxlamari memories

Γεια. 
Χθες επισκέφτηκα τους γονείς μου μετα συζύγου. 
Η μητέρα μου μου έδωκε έναν φάκελο. Το περιεχόμενο του φακέλου ήταν αυτόγραφα τραγουδιστών που μου είχαν στέιλει -ως γαμάτη- και μου είχαν αφιερώσει κιόλας.Τα αυτόγραφα των καλλιτεχνών αυτών ήταν:
-από Κώστα Μπίγαλη όταν είχε βγάλει του Αιγαιου τα μπλουζ και την μικρή μου μέλισσα. 
-από Αντώνη Βαρδή μεταγενέστερα στον δίσκο όπου είχε συνεργαστεί με τον Στ. Καζαντζίδη για το "Ελλάς του 2000" 
-και απο Θανο Καλλίρη απο τον δισκο "Σε καταδικάζω". Ο Θάνος έχει διαγραφεί από την μνήμη μου ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΔΕ ΘΥΜΑΜΑΙ ΝΑ ΑΚΟΥΓΑ ΚΑΛΛΙΡΗ. Τι είχα πιεί τότε; Αδυνατον, το αλκοολ κλπ. μπήκαν στην ζωη μου πολύ πολύ αργότερα. 
Σημ. 1 Ειχα στείλει γράμμα και στον Michael Jackson οταν πήγαινα Πέμπτη δημοτικού και ποτέ δεν πήρα απάντηση. Τότε έκανε πολύ παρέα με άλλα παιδάκια ίσως. 
Σημ. 2 Τότε στο δημοτικό έκανα και χορογραφίες με την αδερφή μου. Paula Adbul, Samantha Fox, μετά Snap. Μην αναφερθώ για τους New Kids on The Block. 


Με τα πολλά με τα λίγα.. το επακόλουθο ήταν να ενημερώσει αμεσα ο σύζυγος τον icynic asshole... (έχω την εντύπωση ότι ακόμα και όταν πάω τουαλέτα ενημερώνεται με γραπτό μήνυμα ο icynic)


Σήμερα λοιπόν το πρωί βρήκα στο inbox μου email με τίτλο Definition of Epic Fail με περιεχόμενο 2 φωτογραφίες από Μπίγαλη και Αρχιεπίσκοπου Ιερώνυμου τροποποιημένες έτσι ώστε να φαίνονται ως αυτόγραφα προς εμένα. Υπήρξε και μια τρίτη.. σας την δείχνω χωρίς αλλοίωση της πρωτοτύπης φωτογραφίας: 






Παραδέχομαι ότι ήταν πετυχημένο. 


ΤΟ ΠΑΝ ΕΙΝΑΙ Η ΠΑΡΑΔΟΧΗ



Αυτό που δε ξέρει όμως ο icynic asshole KAI o σύζυγος είναι ότι το Saxlamari ξέρει να κοροϊδεύει τον εαυτό του καλύτερα από όλους. Τα λοιπά είναι απλά ερασιτεχνικές προσπάθειες κοροϊδίας. Τς τς τς 
Οπότε πήρα τις λοιπές δύο και 

ΕΕΕΕΕ ΝΑ ΛΟΙΠΟΝ Η ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΜΟΥ





ΚΑΤΑΛΗΞΗ:

1. Κάνε άντρα να δεις καλό.
2. Do not mess with Saxlamari. Never again. 
3. Μπίγαλης και Καλλίρης που είναι τώρα;
4. Αγαπάμε Αντώνη Βαρδή.
5. Το vintage επιστρέφει. 
6. Είμαι γαμάτη (προεπιλεγμένο). 

4 σχόλια:

Koueen είπε...

Χαχαχα, είσαι δικιά μου εσύ! Και γαμάτη και NKOTB!

Saxlamari είπε...

Ααααα δε μπορώ να επιβεβαιώσω γιατι δε ξέρω το "NKOTB"

Koueen είπε...

Το ξέρεις, το ξέρεις (New Kids On The Block)
:)

Saxlamari είπε...

Ενταξει τοτες. Επιβεβαιώνω