Σάββατο, 2 Ιουνίου 2012

Ο Φανατίλας

Γειά.


Ο φανατίλας. Ένας χαρακτήρας που δε θα μπορούσα να μην γράψω σχετικά. 



Ο φανατίλας εισήλθε στο κόσμο μου από τα παιδικά μου χρόνια με τον μπαμπάκα ... ΑΕΚτζής στο επάγγελμα... φανατικός τότε  - 40αρης τζόβενος. 
Ακομα είναι τζόβενος γιατί είναι ο μπαμπάς μου και είναι και αυτός ΓΑΜΑΤΟΣ. 
Το pick του ξέγνοιαστου παιδικού Σαββατοκύριακου ήταν η Αθλητική Κυριακή, όπου με ευλάβεια  παρακολουθούσε ΦΑΝΑΤΙΚΑ την εκπομπή αυτή. Υ/Ο ... την επόμενη μέρα είχαμε σχολείο. 
Σε αγώνες ποδοσφαίρου δεν έπρεπε να μιλάει κανείς γιατί έπρεπε να ακούμε την φωνή του Μανώλη Μαυρομάτη.
Παρένθεση (ποτέ δε καταλαβαινα αυτά που έλεγε ο Μανωλιός). 
Να μην πλατειάζω... ησυχία που λέτε στο σπίτι και σε κάθε γκολ ή πέναλτυ ή δε ξερω ποια αλλη φάση υπάρχει στο ποδόσφαιρο πεταγόμασταν όλοι στο σπίτι από την φωνή του μπαμπά. Ακόμα και τα κρύσταλλα Βοημίας/Bacharat/Murano έτριζαν... 
Παρένθεση (ούτε αυτά που έβγαζε από το στόμα του ο μπαμπάς δεν καταλάβαινα)


Και με το πέρασμα των χρόνων  όπου το Saxlamaraki μεγάλωσε και αναβαθμίστηκε σε Saxlamari ...και αφού φύγαμε από την αγκαλιά του μπαμπά-τζόβενου και πήγαμε στο δικό μας σπίτι ... δεν θα μπορούσαμε να γλυτώσουμε από τους νεο-φανατίλες της νέας μας γειτονιάς.


Έχω μια γειτόνισσα που όποτε παίζει Ολυμπιακός φεύγω και πάω βόρεια της Αττικής για να μην την ακούω. 
Κλασσική ατάκα της: " ΒΑΛΤΟ ΡΕ ΠΟΥΣΤΗ " - και αυτό το ακούω σε κάθε προσπάθεια παίχτη του Ολυμπιακού να βάλει γκολ ή καλάθι ή το φαγητό στο φούρνο ή το μπιπ του τέτοιου της στο μπιπ της. 
Τι να πω... η φαντασία μου οργιάζει με δαύτη. 
Λοιπές ατάκες της: " ΕΛΑ ΑΓΟΡΙ ΜΟΥ, ΕΛΑ ΡΕ ΜΑΛΑΚΑ ΜΟΥ " & " ΑΝΤΕ ΜΩΡΗ ΠΟΥΤΑΝΑ ΜΠΑΛΑ " 


Οσο για το social networking σας παραθέτω μια κατάσταση ενός Ολυμπιακάκια στο fb:
"Re match gia na spasei i 35ara einai akoma k twra toys kratane me kalwdia ta zombie...parte to xabari re, einai klinika nekroi..!"
Για στάσου βρε Ολυμπιακάκια... τώρα εσύ τι κάνεις; Παρακολουθείς τον αγώνα ή όχι; Ειναι σαν να φτιάχνω εγώ αυγολέμονο για την κοτόσουπα και να διακόψω τη "φάση μου" για να ανεβάσω μια φωτό στο facebook! Γίνεται; Δε γίνεται! Θα "σπάσει" το αυγολέμονο. 
Η 35άρα τι/ποιά είναι; 


Τι αλλο; 


Ο κλασσικός Έλληνας φανατίλας που επιλέγει να πάει στο Καραϊσκάκη με το πολυτελές αυτοκίνητό του αντί να χρησιμοποιήσει τον ΗΣΑΠ. 
Σταθείτε παίδες ... υπάρχει λύση.  
Με 1.40 ευρώ κόστος η στάση τρένου του ΗΣΑΠ στο Φάληρο καταλήγει στην είσοδο στο Καραϊσκάκη.
Η επιλογή του να έρθεις με το Καγιέν και να παρκάρεις πάνω στην νέα παραλιακή στην είσοδο για Πειραιά είναι ο απόλυτος ΤΡΑΜΠΟΥΚΙΣΜΟΣ


Ποιον παρέλειψα; 


Οοοοο... τον αγανακτισμένο και καταπιεσμένο Έλληνα που σπάει, ουγκαμπουγκίζει, πετάει πέτρες/καρέκλες/τον διπλανό του ... όποιον και ότι βρει μπροστά του τέλος πάντων.
Η εξήγηση που μπορώ να δώσω για τέτοια συμπεριφορά είναι η παρακάτω:

  • Η γκόμενά του είναι "Πρήχτρα***". 
  • Η μαγειρίτσα το Πάσχα που έφαγε από την μαμά του δεν είχε μπόλικα μυρωδικά και έτσι είναι πολύ "παρμένος" να ουμ.
  • Η γυναίκα του είναι και αυτή "Πρήχτρα*** ΜΕ παιδιά".
  • Ο διευθυντής στη δουλειά του την πέφτει στην συνάδελφο του. 
  • Του έφαγαν απλά το μπιφτέκι του.
  • Η ζωή είναι ΣΚΑΤΑ. 





ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ:

  • Όλοι οι διαιτητές είναι πουλημένοι. 
  • Όλοι οι φανατίλες έχουν γαμήσει "νοητά" ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ μια φορά τη μάνα ενός Έλληνα τερματοφύλακα. 
  • Μια επιτυχημένη μαγειρίτσα θέλει ΜΠΟΛΙΚΟ φρέσκο κρεμμύδι και άνιθο.



Για το τέλος έχω να δηλώσω όσο πιο απλά αυτό που έχω στο δικό μου το νιονιό... 
Μιλάμε για ένα άθλημα όπου παίζονται συμβόλαια εκατομμυρίων ευρώ τα οποία απολαμβάνουν άνθρωποι που ΑΠΛΑ κλωτσάνε μια μπάλα. 
Αντί να είναι ένα μέσο εκγύμνασης και υγιής διασκέδασης έχει καταντήσει "αθλητική πανήγυρις" με παιδαρέλια, καταπιεσμένους, γκόμενες να λικνίζονται στα ημίχρονα και για το τέλος ένα σουβλάκι βρώμικο (πιο βρώμικο θάνατος). 
Α, και μετά σπίτι-παντόφλα. Και την επόμενη μέρα μουρμούρα και δουλειά.


Ομορφάααααααντρα μου. - NOT


Υ.Γ. Η γειτόνισσα μόλις είπε " ΕΛΑ ΡΕ ΑΡΧΙΔΑΡΑ ΜΟΥ " 


***Πρήχτρα. Θα ακολουθήσει πόστ σχετικό προσεχώς. Ποστ που με μεγάλη μου χαρά θα συγγράψω με την σχέση μου την Sxesi.





6 σχόλια:

Snake Plissken είπε...

Σε αυτό υπάρχουν δύο υποκατηγορίες.

Ο "αδαής" φανατίλας που είναι απλά γραφικός

και ο "επαγγελματίας" φανατίλας (ειναι λίγοι, συνήθως τα "κεφάλια" που λέμε) οι οποίοι παρασιτικά ζουν από τις ομάδες. Απαιτούν τάισμα και διευκολύνσεις, ώστε να συνεχίζουν να βγάζουν μαύρο χρήμα. Η μεγάλη πλάκα ειναι πως ο "αδαης" έχει μαύρα μεσάνυχτα για το τι κάνουν τα "κεφάλια"...

ΤΟ ΜΙΑΣΜΑ είπε...

sixenomai to podosfairo kai oti exei sxesi me ayto.

Saxlamari είπε...

@Snake Plissken μου αρεσει που συμπληρώνεις! Επεκτείνεται η ιστορία.
@ΜΙΑΣΜΑ εγώ πάντως σιχαίνομαι την γειτόνισσα.. προψές έλεγε για τα μυστικά ενός επιτυχημένου γάμου. Αφου είναι μυστικά γιατί δεν τα αναρτεί κάπου να βρουμε όλοι την υγειά μας;

Snake Plissken είπε...

Έχω master και phd ο καψερός μελετώντας την μπόχα που βγάζουν οι επαγγελματίες οπαδοί. Τι να κάνω i cant help it.

Μια μέρα θα γράψω βιβλίο αλλά θα πρέπει να με φυλάνε 24/7 μετά σαν τον Ιταλό που χε γράψει για τη μαφία.

Katrin είπε...

Όλα καλά, αλλά αυτή η γειτόνισσά σου είναι απάλευτη. Μα γυναίκα πράμα, σύζυγος και να μιλάει έτσι; Να χρησιμοποιεί υβριστικές λέξεις και μάλιστα φωναχτά;
Ειλικρινά, δεν μπορώ να τις καταλάβω αυτές τις γυναίκες. Χάνουν τη θυληκότητά τους.
Μα όλα εγώ πρέπει να τα επισημαίνω;; Όλα;;

Saxlamari είπε...

@ Snake Plissken and keep it that way!
@Katrin ε μα τη μαλακω. δε ντρεπεται παντρεμενη γυναικα να βριζει σαν λαχαναγοριτισα?!