Τρίτη, 5 Ιουνίου 2012

Θα δεις!


Γεια.


Σήμερα στη δουλειά "υπέκλεψα" 1 εργατοώρα (με πρόχειρους υπολογισμούς 2 ευρώ :p ) και fooloσοφούσα. Άλλωστε το Saxlamarizein εστί fooloσοφείν και φροντίζω να μην εκλείπει από την καθημερινότητά μου. 
Διάβασα λοιπόν για πρώτη φορά στη ζωή μου ποίηση. Ο διαφωτισμός μου ήταν αβάσταχτος και έπρεπε να τον διαβρώσω με λίγη νικοτίνη, πίσσα και πούπουλα. Οπότε κατέβηκα κάτω στον περιβάλλοντα χώρο της δουλειάς για ένα σσσιγάρο κρατώντας και μια κότα μαζί μου. Πρέπει κάπου να βάλω και την κότα για να διεγείρω την φαντασία σας.
Στην τζούρα μου απάνω είχα ένα flash back με προειδοποιήσεις/συμβουλές από ανθρώπους του κύκλου μου (?) για την ζωή που θα συναντήσω μπροστά μου.


Τι εννοώ;


Παντρεύτηκα.
Όταν πήραμε από κοινού την απόφαση για τον γάμο πολλοί μας έλεγαν:
" Ωωωω τώρα το σκεφτήκατε καλά;"
" Είστε σίγουροι; Καθίστε εκεί που κάθεστε "
" Τώρα αρχίζουν τα δύσκολα "
" Οι δουλειές θα σε φάνε "
" Δεν έχεις συζήσει πριν το γάμο; "
" Καλά ... παντρευτείτε... μπείτε στο σπίτι σας και θα δείτε! "
Παρεπιπτόντως οι ίδιοι με ρωτούσαν "άντε πότε θα παντρευτείς;" #σουρεάλ#


Μετά τον γάμο ανεβαίνουμε επίπεδο ηλίθιων ερωτήσεων και σχολίων του τύπου " αντε πότε θα κάνετε παιδιά; ", " αράξτε όσο μπορείτε ", " μμμ καλά τώρα βγαίνετε, κοιμάστε, πίνετε .... κάντε παιδιά και θα δείτε! "


Τέτοιες στιγμές νιώθω να βγαίνω έξω από το σώμα μου και να αιωρούμαι.
Και εκεί που έχω φτάσει στο ταβάνι σαν μπαλόνι γιομισμένο με ήλιον μου έρχεται να να να να να να να σκάσω να να να να να να να πάρω φόρα και να να να τους πω "Ααααασωπή" όπως έλεγε ο αγαπητός Κώστας Χατζηχρήστος!
Ας βγει κάποιος εκπρόσωπος συμβουλατόρων να μας πει τι πρέπει να κάνουμε σαν ζευγάρι.
Είμεθα αδαείς, άβουλοι και επιπόλαιοι. Παντρευτήκαμε παρά τη θέληση μας. Παρακαλούμε για μια συμβουλή σας που θα συντελέσει στην ευτυχία μας και την σωστή συμβίωση. ΝΟΟΟΟΟΤ!!!!.


Εν συνεχεία ... καταλήγω στα εξής:


- Λαμβάνεις συμβουλές χωρίς να τις ζητάς. Δε το χα σκεφτεί έτσι. Χμμμενδιαφέρον.
- Η αγένεια και η αδιακρισία είναι απόρροια της φτωχής ελληνικής παιδείας μας.  
- Δεν είναι τυχαίο που όλοι οι συμβουλάτορες έχουν αποτύχει προσωπικά. Είτε έχοντας μια γυναίκα "πρήχτρα" ή ο άντρας να είναι τύπου "Κούλα! Παντόφλες!" ή την πεθερά πίσω από τον κώλο τους είτε 2 κακοαναθρεμένα παιδιά που αυτά πάλι προκύπτουν από τα παραπάνω.
- Το "επάγγελμα γυναίκα" πρέπει να είναι η μοναδική ταινία που έχουν δει στη ζωή τους. Γιατί η "Μαρίκα" να είναι η τυπική απελπισμένη εργαζόμενη νοικοκυρά και ο "Αμάρανθος" ο εξ' αποστάσεως σύζυγος και πατέρας; Εμένα ποτέ δε μου άρεσε αυτή η ταινία. Μπορεί να είναι καθρέπτης της κοινωνίας μας αλλά ποτέ δεν ήμουν της άποψης να φτάνεις στα άκρα στα όρια σου για να ζεις όπως θες εσύ ατομικά ή συλλογικά σαν οικογένεια. Ή απλά να ζείς συμβιβαστικά δεν είναι στις βλέψεις μου.
- Γιατί να μην μπορούμε να συζούμε εξαρχής με αλληλοβοήθεια, επικοινωνία και καταννόηση; Ένα ξεσκόνισμα στα έπιπλα του σπιτιού αν ξεχαστεί να γίνει, η σκόνη θα συσσωρευτεί και στο τέλος θα καταλήξεις να είσαι "αλλεργικός". Σκέψου το.
- Γιατί πρέπει να κάνουμε κάτι συνέχεια στη ζωή μας για να "δούμε"; Η μη έχοντες παιδιά, οι ανθρωποι που επιλέγουν να μείνουν μόνοι τους, γενικά οι έχοντες διαφορετική νοοτροπία και τρόπο ζωής από την κοινότυπη δεν εχουν "δει";


Και για να κλείσω - διότι έχω αφήσει άπλυτες τις κατσαρόλες και το σκέφτομαι απο την ώρα που ξεκίνησα να γράφω τούτο το ποστ και δε θα ηρεμησω αν δε τις πλύνω - θέλω να καταγγείλω τον σύζυγό μου που με remote access ήταν στο σαλόνι και έβλεπε μεσα απο το ipad τι γράφω live στο pc στο computer room που έχουμε.
Σου έχω απάντηση όμως!
Πέθανε και θα δείς! Θα πας στην κόλαση και θα είσαι κάπως έτσι:




Όσο για μένα το έχω δει το έργο όταν ποθάνω.
Θα πάω στον Παράδεισο μαζί με τον George Margaret.
Θα είμαι ένα Saxlamaroudi Πεφωτισμένο! Θα χω και λευκόχρυσο φωτοστέφανο και φτερά από πούπουλα κότας!




 Βλέπω λοιπόν!

6 σχόλια:

Snake Plissken είπε...

Δεν σχολιάζω άλλο...Αμάρανθος και το λουρί της μάνας. Φράνκο Αλφόνσο δες γιο στη ταινία και βγάλε συμπέρασμα. Πως να μην το ρίξει στο εμπόριο κόκας μετά ο άνθρωπος?

Οσο για τους "ειδικούς" καλά το λες. noooooooooot

Katrin είπε...

Η αλήθεια βρίσκεται στου Σεξ Πίστολς!

Saxlamari είπε...

@Snake Plissken ειμαι ενα φτωχουλι στις κινηματογραφικές γνώσεις δε σε πιάνω :(

@ Katrin Η αλήθεια βρίσκεται στο λόγο του Θεού! Βρακι dancing όλα τα λεφτά.

Snake Plissken είπε...

O Φράνκο Αλφόνσο έπαιζε το γιο του ζευγαριού στην ταινία "Επαγγελμα Γυναικα". Πριν από δυο χρόνια πιάστηκε για εμπόριο κάπως την γλύτωσε, αλλά συνελλήφθει πάλι πριν μερικούς μήνες!

Katrin είπε...

Καλέ, ήταν και πρώην της παρατράγουδο-Πάνια αυτός!

Saxlamari είπε...

Αχααααα