Παρασκευή, 8 Ιουνίου 2012

Η πρήχτρα

Γειά. 

Είμαι μπαλκονάτη με τη σχέση μου τη Sxesi. και δοκιμαζουμε το καινουριο πληκτρολογιο της Sxesis. 






 ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ: 
Το ενσύρματο πληκτρολόγιο είναι μια κονάτη (ή αλλιώς σιλικονάτη) μαλακία με πλήκτρα. Για να πατήσεις το enter πρέπει να έχεις κάνει μπετατζής ή να είσαι ρακετάκιας στις τρέντυ πλαζ τις Αττικής. Αλλιώς δε πας κατεβαίνεις γραμμή. enter.


Ή απλά για τους ανθρωπους που γραφουν με τα 2 δαχτυλα θελω να πω οτι βολευει περισσοτερο (Sxesi speaking and writing now).


Ολοι σας έχετε βιώσει μια σχέση με μια πρήχτρα. Εκτός αν δεν έχετε παπάρια όποτε η αίσθηση του πρηξίματος ή και ακόμα της εκσπερμάτωσις είναι κάτι που δε σας αφορά. Οπότε καλύτερα να μη διαβάσετε τη συνέχεια. Κάντε Χ πάνω δεξιά ή αριστερά (ανάλογα τον browser σας). 




Ετυμολογία:
Από το ρήμα πρήζω με την μεταφορική της έννοια. Βασικά μόνο μεταφορική έννοια έχει. Την κυριολεκτική προσπαθήσαμε να την εξετάσουμε αλλα την αφήνουμε στους ειδήμονες. Γιατί έτσι μας αρέσει. 
Η πρήχτρα συναντιέται μόνο στο θηλυκό γένος και όχι στο αρσενικό εκτός αν μιλάμε για τον Πρετεντέρη που εκεί πατάς το κουμπί off και πας για ύπνο. 
Η πρήχτρα -μεταφορικά μιλώντας- είναι ΕΚΕΙΝΗ που διογκώνει μια κατάσταση. Που ακόμα και ποτήρι νερό να σου ζητήσει θα προτιμούσες να ήσουν εσύ η Λιάνα Κανέλη και να έτρωγες σφαλιάρες από τον Κασιδιάρη. 




Βασικά Χαρακτηριστικά:
Εχει το πρηχτρο-DNA από τη μάνα της. Η λεγόμενη πρήχτρα Αναντάμ Παπαντάμ. 
Η φωνή της εκτός από το πρήξιμο που σου προκαλεί σπάει κόκκαλα, τρυπάει τοίχους, ραγίζει γυαλιά. 
Η μουρμούρα είναι το ατού της.
Τέτοιες γυναίκες έχουν δισύλλαβα ονόματα όπως: Σούλα, Ξένια, Κική, Ράνια.
Δηλώνει ψαγμένη στη μουσική ενώ στην πραγματικότητα είναι λάτρης του λαϊκού τραγουδιού. Είναι ΑΥΤΗ που ξέρει τον Οικονομόπουλο και το νούμερο βαφής των μαλλιών του.
Υποκαθιστά το οποιοδήποτε μητρικό της ένστικτο με εσένα ή με το κατοικίδιο της.  
Αγάπει το Μαντάμ Φιγκαρό και την Εσπρέσσο. 
Αγαπημένο της site είναι το www.demagapaska8olou.gr -Νιάου!
Ζει και αναπνέει για την επιβεβαίωση από εσένα!
Ιδανικός άντρας γι' αυτήν είναι ο Χριστοπαναγής, ο Σηκωμανικάς, ο Σηκωγιακάς. Βλέπει ανελλειπώς την εκπομπή του Κωστόπουλου αγνοώντας όμως το Κασιδιάρικο χέρι του. Οσο για τον φίλο μας τον Μπερμπάντη... δε θα τα βρίσκανε ποτέ μαζί. 




Πρότυπα: 
Η μαμά τους. Επειδή μόνο και μόνο έχουν καταφέρει να κάνουν τον άντρα τους κάπως έτσι. 
Οι γυναίκες του Ελληνικού κινηματογράφου της δεκαετίας του 60. Πιο τσιριχτή ΘΑΝΑΤΟΣ. Βλ. Βουγιουκλάκη, Καραγιάννη, Μαντάμ Σουσού (μεταγενέστερη πρήχτρα της τηλεόρασης). Βλέπουν μέσα απ αυτό τον παραδοσιακό τρόπο να κάνεις τον άντρα σου του χεριού σου. 
Ολες οι νιάου τιβιπερσόνες της Ελληνικής τηλεόρασης.




Αληθινά παραδείγματα από την καθημερινότητα:


ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ 1:
Πρήχτρα: Μ' αγαπάς;;;;;;;;
Βαγγέλης: Ναι..
Πρήχτρα: Μ' αγαπάς όπως εγώ;;;;
Βαγγέλης: Ναι...
Πρήχτρα: Οοοοοοχι ψέματα λες. Δε μ' αγαπάς καθόλου!
Βαγγέλης: Όχι μωράκι μου σ' αγαπάω.
Πρήχτρα: Ναι αλλα εχθές δε σε είδα καθόλου. Νιάου.
Βαγγέλης: Ρε μωρό αφού είχα πάει τη μάνα μου στο νοσοκομείο!
Πρήχτρα: μμμμμμμμμμνιάου 
Βαγγέλης: (από μέσα του λέει: "Πρήχτρα!")




ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ 2:
Τηλεφωνική επικοινωνία για "καληνύχτα" 
Βαγγέλης: Αντε μωράκι μου καληνύχτα
Πρήχτρα: Καληνύχτα μωράκι μου!
Βαγγέλης: Αντε κλείστο τώρα
Πρήχτρα: Όοοοοοοχι εσύ κλείστο. Νιάου.
Βαγγέλης: Όχι εσύ κλείστο
Πρήχτρα: Οοοοοχι οοοοχι εσύ πρώτος! 
Βαγγέλης: Καλά. Βαγγέλης λέει από μέσα του "Πρήχτρα!" και το κλείνει. 
***Εδώ πιθανότατα να αράζει μετά στον υπολογιστή του στο redtube.com 





ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ 3:
Πρήχτρα: Μωρό μου είναι κρύα η θάλασσα! Ναι! 
Βαγγέλης: Κολύμπα να ζεσταθείς μωράκι μου.
Πρήχτρα: Βαγγέλη θα καώ! Βάλε μου λίγο λάδι (μουχαχαχαχαχα εδώ γελάμε Saxlamari+Sxesi)  
Βαγγέλης: (thinking....γαμώ τη Παναγία μου) Ναι μωρό μου.
Πρήχτρα: Βαγγέλλλληηηηηηηηη! Κάτι με ακουμπάει στα πόδια μου!! Βαγγέλη κάνε κάτι! Δε μπορώ τα φύκια! Μπλιάχ. Νιάου. 
Βαγγέλης: Δεν είναι φύκι αγάπη μου. Είναι σαλάχι.
Πρήχτρα: Πάρε με αγγαλίτσα ΤΩΡΑ! 
Βαγγέλης: (thinking... και παίζει και η εθνική τώρα...) Ναι αγάπη μου.






ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ 4:
Βαγγέλης: Μωρό μου πάμε στη ταβέρνα του Ρούκουνα απόψε; 
Πρήχτρα: Ρε Βαγγέλη αφού σου είπα! Κάνω δίαιτα! Πως θα βγω στη παραλία; 
Βαγγέλης: Αφου βρε μωρό μου αρέσει η κοιλίτσα σου όπως είναι.
Πρήχτρα: Τι θες να πεις Βαγγέλη; Οτι είμαι χοντρή; Βέβαια! Είδα εγώ πως κοιτούσες την Μαρία στην παραλία. Αλλά δε με καταλαβαίνεις! Πότέ σου δε με κατάλαβες! Όπως το καλοκαίρι στη Μύκονο που μου έσπασε το τακούνι και δε μπήκες καν στον κόπο να ψάξεις εφημερεύον τσαγκαράδικο!
Βαγγέλης: Μα μωράκι μ
Πρήχτρα: Όχι Βαγγέλη! Κατάλαβα. Σου έχει τελειώσει! Δε σου αρέσω πιά! Δε με θέλεις! Ποτέ σου δε μ' αγάπησες γι' αυτό που είμαι!
Βαγγέλης: Λέει από μέσα του.... τι την ήθελα την ταβέρνα ο μαλάκας!




Και αφού τελειώσαμε με τα παραδείγματα... δε θα μπορούσαμε να παραλείψουμε φωτογραφικό υλικό που θα σας βοηθήσει να αναγνωρίσετε μια πρήχτρα. 
Δείτε το και σαν μια μέθοδο προφύλαξης της ψυχικής σας υγείας. 


ΟΡΙΣΤΕ:




ΠΙΟ ΝΙΑΟΥ ΘΑΝΑΤΟΣ. 

Και πως βλέπεις εσύ αγαπητέ αναγνώστη μια πρήχτρα; 




Και επειδή σας αγαπάμε για το τέλος ... ΔΙΚΟ ΣΑΣ. 




Καληνύχτα. 
Νιάου.

12 σχόλια:

Fallen angel είπε...

γαμάτο!!!!

λυστε μου ομως την απορία...

ο Βαγγελης δε μπορει να τη χωρίσει την πρήχτρα;;
και δευτερη απορία...: παντρευονται τελικά;

Katrin είπε...

Ξέχασες το ακρυλικό νύχι.
Νιάααουυυυυ!!

Ωραίο ποστ. Νιάααουυουου!

Saxlamari είπε...

@ Fallen angel γεια σου! Ευχαριστούμε για τα γαμάτα σου λόγια!
Ο Βαγγέλης την παντρεύεται την πρήχτρα και ζουμε εμεις καλά και αυτοί χειρότερα. Φαντάσου τα οικιακά πρηξίματα. Γιατί δε σφουγγάρισες, γιατί δε ξεσκόνισες, γιατί μου πήρες σαμπουάν για λιπαρά μαλλιά, γιατί σκουπίστηκες με την πετσέτα μου;
κ.ο.κ. Ο Βαγγέλης καταλήγει Μπερμπάντης στα 40-50 και η πρήχτρα Μεγαλοκοπέλα.

@Katrin ακρυλικό νύχι; αυτό είναι ένα ποστ απο μόνο του.I' ll be back!

Saxlamari είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
Snake Plissken είπε...

Σκέφτηκες ποτέ οι πρήχτρες να είναι η καρμική τιμωρία του σηκωμανικά, του χριστοπαναγή, του σηκωγιακά και των άλλων χαρακτηριστικών υποομάδων των νεο-ελληνόφωνων δίποδων?

Σε κάποια μάλιστα απόκρυφα πρωτόκολλα αναφέρεται η πρήχτρα ως η "Μάστιγα του Θεού" ή οι "7 πληγές του Φαραώ".

Ειλικρινά δεν θα μπορούσα να σκεφτώ καλύτερη τιμωρία από την πρήχτρα...

Saxlamari είπε...

@Snake Plissken ... καρμική τιμωρία των ελληνοφων δίποδών; Προσκυνώ Σε!
Οσο για την τιμωρία της πρήχτρας ας μην ταλαιπωρούμαστε με τις 7 πληγές.Απλά στείλε την στο Άμπου Ντάμπι. Μόκο εκεί. Αλλιώς έχει κασιδιαρίσματα.
Μπονζούρ.

Dr.Φλάντζας είπε...

Αγαπητή κύρία Σαχλαμάρη:

Απο πείρας σας ενημερώνω πώς αγοράσατε το χειρότερο πληκτρολόγιον της αγοράς.

Το δικό μου το έχω μαξιλαράκι να ξαπλώνη ο παπαγάλος μου,
Dr.Φλάντζας

xristin είπε...

Πρίν τον γάμο
Μήτσος: Άντε επιτέλους. Βαρέθηκα να περιμένω!
Ασημούλα: Θέλεις να φύγω;
Μήτσος: Τρελάθηκες;Δεν μου πέρασε καν από το μυαλό!
Ασημούλα: Με αγαπάς;
Μήτσος: Φυσικά. Αυτό πάντα έκανα,και αυτό θα συνεχίσω να κάνω.
Ασημούλα: Με απάτησες;
Μήτσος: Όχι φυσικά!Ξαφνιάζομαι που ρωτάς γιαυτό.
Ασημούλα:Θα με φιλάς;
Μήτσος: Σε κάθε ευκαιρία που θα βρίσκω!
Ασημούλα:Θα με χτυπάς;
Μήτσος: Τρελάθηκες;Φυσικά όχι!
Ασημούλα: Μπορώ να σε εμπιστευτώ;
Μήτσος: Ναι!
Ασημούλα: Αγάπη μου!

Μετά τον γάμο
Ξεκίνα να διαβάζεις από το τέλος και πες μου αν δεν γινόσουν και εσύ μιά πρήχτρα του κερατά αν ήσουν......γυναίκα και είχες τον Μήτσο για σύζυγο!
Χα,χα,χα,χα,χα!
Καλώς σε βρήκα!

Saxlamari είπε...

Καλημέρα Γιατρέ. Το πληκτρολογιο ειναι της σχεσης μου της sxesis. Και της τα ελεγα αλλα δε με ακουγε! Δε της ειπα αλλα να μη γινω πρηχτρα...

@kristin Καλώς την! Να σε τραταρω ένα μελιτζανάκι της μαμας μου; μου αρεσουν οι ντούμπλε φας διαλογοι :)))
Ετσι για την ιστορία είμαι γυναίκα και λίγο πρήχτρα. Αλλα παντα το κάνω με χάρη και τσαχπινιά.
Saxlamari: αγαπη μου το διαβασες το ποστ;
Saxlamari: αγαπη μου το διαβασες το ποστ;
Saxlamari: αγαπη μου το διαβασες το ποστ;
Saxlamari: αγαπη μου το διαβασες το ποστ;
Saxlamari: αγαπη μου το διαβασες το ποστ;
Saxlamari: αγαπη μου το διαβασες το ποστ;
Saxlamari: αγαπη μου το διαβασες το ποστ;
Saxlamari: αγαπη μου το διαβασες το ποστ;
Saxlamari: αγαπη μου το διαβασες το ποστ;
Saxlamari: αγαπη μου το διαβασες το ποστ; νιαου*
Συγυζος: Ναι
Saxlamari: πως σου φανηκε;
Saxlamari: πως σου φανηκε;
Saxlamari: πως σου φανηκε;
Saxlamari: πως σου φανηκε;
Saxlamari: πως σου φανηκε;
Saxlamari: πως σου φανηκε;
Saxlamari: πως σου φανηκε;
Saxlamari: πως σου φανηκε; νιάου*
Σύζυγος: Καλό

*νιάου .. εδώ μονο θέλω εξάσκηση. κορίτσια στη δουλειά μου λένε πως κανω σαν γατα με βρογχίτιδα.

ΤΟ ΜΙΑΣΜΑ είπε...

poutsa kai meta temaxismos stin manolidou.. protazo ton poutso mou gia xari tou kinimatos. kapoios prepi na tis boulosi to stoma

Saxlamari είπε...

@ΜΙΑΣΜΑ Μη βρίζεις θα σε κασιαδιαρίσω! :p

ΤΟ ΜΙΑΣΜΑ είπε...

ok signomi den tha xanagrapso to onoma tis..