Τρίτη, 12 Ιουνίου 2012

Panic attack?



Πανικο (βλητο)ς χωρίς αιτία



Τα μεταξωτά βρακιά θέλουν επιδέξιους κώλους. Ή ετσι λένε.
Αν κ κάποιοι απο τους πιο ευέλικτους κώλους έχω δει δεν φορούσαν μετάξι. Για την ακρίβεια την ώρα της επιδεξιότητας μην σου πω οτι δε φοραγαν και τίποτα.

Αντίστοιχα βέβαια και οι δύσκολες καταστάσεις θέλουν έξυπνους ανθρώπους να τις χειριστουν.
ΟΚ, thank you captain obvious!!

Οι εύκολες καταστάσεις ομως? Για αυτές υπάρχω εγώ για να εξαπολύω τις βαρύτατες κατηγορίες μου και να κανω ευτυχισμένη την ανθρωπότητα που δεν είμαι δικαστής ή δήμιος.


Αλήθεια πως ανακάλυψε ο άνθρωπος τον τρόπο να πνίγεται σε μια κουταλιά νερό κ το έκανε κ απο τις πρώτες αιτίες θνησιμότητας?Κ αν δεν με πιστευετε ρωτήστε και το saxlamari να σας πει,
Νιώθω οτι υπάρχουν στιγμές που η κλανιά του διπλανού μου φαίνεται (για κάποιον άλλο) απείρως σημαντικότερη απο μια ατομική βόμβα (αν κ ξερω άτομα που οι κλανιές τους είναι ίσως ισοδύναμες).

Μου την δίνει (what’s new you say?)  ο τρόπος με τον οποίο η πλειοψηφία των ανθρώπων διαχειρίζεται την καθημερινότητα τους και τις προτεραιότητες τους.

-       Θες κ παραδειγμα?  Αναλογίσου πόσες φορές ήρθε ο άλλος σε έξαλλη κατάσταση να σου πει για ενα βομβαρδισμο σε μια χώρα κ πόσες ήρθε να σου πει για τη διαιτησία ενος αγώνα (ειδικα αν ειναι κ φανατιλας)?
-        Πόσες φορές ήρθε η Χ γκόμενα και αναρωτήθηκε γιατι έχει τον (made up) μαλακομαγνήτη κ πόσες φορές αντίστοιχα σου παραπονέθηκε για την ανεργία? Σίγουρα όχι τόσες όσες είπε οτι φταίνε τα άστρα και η πανσέληνος...
-        Πόσες φορές σου είπε ο τάδε φίλος για το τρελλό γκομενάκι που προσπαθεί να ρίξει πηγαίνοντας το σε διάφορα μπουζούκια και πόσες για τον πληθωρισμό και το μαύρο χρήμα?
Κ σε ρωτάω τώρα εγω  ο ηλίθιος. Γιατί? Μαλλον γιατί έχουμε χάσει τη μπάλα με το τι είναι σημαντικό και τι οχι.

Όλοι οι χαρακτήρες που έχει φτιάξει το saxlamari ειναι σε ένα ποσοστό (μεγάλο) αληθινοί και πηγάζουν απο το τι θεωρεί σημαντικό ο καθένας μας.


Η πρήχτρα ή η τακουνάτη για παραδειγμα θα θεωρήσει σημαντικο οτιδήποτε αφορά την προσωπικότητα της. Απο το που θα βγει μέχρι το τι θα φορέσει ωστε να παρει την αποδοχη του ξελιγωμενου ανδρικου πληθυσμού που θα την «τσεκαρει» την ίδια ώρα που αυτή θα ανεβάζει τις φωτό στο fb ωστε να δείξει οτι έχει ζωή κ να της κάνουν Like.

Το ίδιο πράγμα θα κάνει απο τη μεριά του κ ο σηκωγιακάς γιατι είναι η κατάθεση του στυλ που θα πει στην γκομενα : «οκ, τωρα μπορεις να πέσεις ξερη με εμένα τον ζεν πρεμιε –not).

Ο Χριστοπαναγής θα θεωρήσει απείρως πιο σημαντικό αυτό που θέλει να γίνει και ΠΡΕΠΕΙ να γινει γιατι πολυ απλα αλλιως θα τα γαμήσει ολα (enter Achmed - are you scared?).

Ο πορνομετανάστης για παραδειγμα νοιαζεται για το οτι δεν γαμαει ο έλληνας. Πασσο. Αυτο είναι σοβαρο.χωρίς πλάκα.

Είσαι μια (μεγαλο)κοπέλα που δεν έχει γκόμενο και θεωρεί (κακώς) οτι όλη η ζωή περιστρέφεται γύρω απο τον γάμο και τα παιδιά? Οκ, τότε γιατι δίνεις σημασία σε πράγματα παράλογα και με τέτοιο τρόπο που πρήζεις τα αρχίδια ακόμα και όσων δεν έχουνε αντρες/γυναικες)?
Θες πάλι παραδειγμα??
Ερώτηση παράλογου: «δεν με νοιάζει αν έφυγε χθες το πλοίο απο Κίνα, εγώ θέλω τα εμπορεύματα μου χθες»
Πραγματικό νόημα ερώτησης παραλόγου: «δεν συμβάινει κατι πιο ενδιαφέρον στη ζωή μου και για να δικαιολογήσω τα λεφτά μου στελνω οτι μαλακία μου έρχεται στο μυαλο.πρεπει επίσης  να πηδηχτω επειγόντως»
Απάντηση λογικού: «θα κάνουμε το καλύτερο δυνατό ωστε με το που θα φτάσει το πλοίο να παραδωθούν τα εμπορεύματα»
Πραγματικου νόημα απάντησης λογικου: «καλα με δουλέυεις ρε μαλακα? Αν μπορουσα να διακτινίσω πλοια, νομίζεις θα ασχολουμουν με σενα? Αντε γαμησου.το χθες περασε απο χθες. Θα πω κ στον καπετανιο να ερθει με το πασσο του»

Δεν είναι βέβαια μόνο αυτοί. Οι επιλογές μας επεκτείνονται και στην ελίτ της κοινωνίας μας!!
•         Οι σπουδαγμένοι (οι οποίοι δεν είναι απαραίτητα μορφωμένοι/καλλιεργημένοι) που δεν μπορούν να σταυρώσουν πάνω απο μια πρόταση χωρίς να χρησιμοποιήσουν τη λέξη ΕΓΩ ή οτιδήποτε άλλο τους προσδιορίζει σαν άτομα? Το οτι έγινες απόφοιτος πολυτεχνείου είναι επιτυχία αλλα δεν καθορίζει ποιος είσαι. Ούτε επειδη ο πρωθυπουργός είχε τελειώσει την ίδια σχολή με σένα σημαίνει οτι εσύ κάνεις για πρωθυπουργός (ούτε αυτος βεβαια αλλα αυτό είναι αλλο θέμα).Πι ες. επίσης δεν χρειαζόμαστε καθημερινά reminder των παραπάνω.

•         Οι «τα ξέρω όλα και δεν σηκώνω μύγα στο (νοητο ισως) σπαθι μου». Αυτοί οι οποίοι είναι πεπεισμένοι οτι έχουν δίκιο λόγω του ατράνταχτου επιχειρήματος «εγω ετσι λεω» κάτι το οποίο απο μόνο του θα έπρεπε να σου δίνει οσκαρ ηλιθιότητας.Στον πραγματικό κόσμο όμως χρησιμοποιείται κατα κόρον ως επιχείρημα απέραντης γνώσης και βαρβάτης οδηγίας απο άτομο που κατέχει κάτι παρόμοιο με το αλάθητο του πάπα.
Παράδειγμα:
-          « Αντώνη πρέπει να τετραγωνίσουμε τον κύκλο ωστε να έχουμε μείωση του κόστους σε 0,0001%»
-          «Μα κύριε διευθυντά ο κύκλος δεν τετραγωνίζεται»
-          «το deadline ειναι μεχρι αυριο στις 10 το πρωι.please manage accordingly»
Θα με ρωτήσεις κ που κολλάνε αυτοι τωρα? Αυτοί λοιπόν με το που θα αμφισβητηθεί το κύρος τους, είτε είναι απο μια σεβιτόρα που τους μιλαέι στον ενικό ή ακόμα και απο ενα λογικό άνθρωπο με επιχειρήματα (σπάνιο είδος I know) είναι οι πρώτοι οι οποίοι θα νιώσουν τον κόσμο να χάνεται κάτω απο τα πόδια τους.
Ερωτήματα τύπου «ξέρεις ποιος είμαι εγώ», «τι να μας πεις και εσυ με το ford”, «αντε μωρε με το βλαχο που εχει κ αποψη κιολας»,  «πολύ θάρρος δεν έχει πάρει αυτή», «μα τι να μου πεί εμένα ενας απλός υπάλληλος» ξαφνικά γίνονται ζωτικής σημασίας για αυτούς και αντικείμενο γέλιου για εμάς τους υπόλοιπους.

Φυσικά υπάρχουν κ πολλοί άλλοι με ταλέντο στο να μας τα πρήζουν με ασήμαντες μαλακίες. Ο καθένας μπορεί να προσθέσει ελεύθερα.
Τα είπα. Γκρίνιαξα κ φαντάσου οτι είναι το 1% απο αυτά που θέλω να κράξω.  Κ που να άκουγες κ τα υπόλοιπα.

1 σχόλιο:

Katrin είπε...

Λέγε, λέγε!
Ψόφο σε όλους!!