Τετάρτη, 27 Ιουνίου 2012

Ο Φωτεινούλης

ΠΡΟΣΟΧΗ! ΤΟ ΠΑΡΟΝ ΚΕΙΜΕΝΟ ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ ΝΑ ΤΟ ΑΝΑΓΝΩΣΟΥΝ ΟΙ ΠΑΣΧΟΝΤΕΣ ΑΠΟ ΕΠΙΛΗΨΙΑ ΣΕ ΕΝΤΟΝΑ ΦΩΣΦΟΡΙΖΕ ΧΡΩΜΑΤΑ!

Ξεκινάω λιγάκι ανορθόδοξα το κείμενο αυτό(και θα καταλάβετε που αναφέρομαι διαβάζοντας όλο το κείμενο) και ενώ εγώ λέω τον προβληματισμό μου στην σχέση μου το Σαχλαμάρι σχετικά με την ανύπαρκτη αντίληψης αισθητικής που υπάρχει γύρω μας, η ίδια ανταποκρίνεται λέγοντάς μου: αυτό το ρούχο θα είναι μανίκι στο σιδέρωμα.- αγαπώ Σαχλαμάρι.

Είναι Τετάρτη βραδάκι, και κάθεσαι στον καναπέ σου και παρακολουθείς τηλεόραση. Η ώρα είναι 8 και ξεκινάει το σωστό δελτίο στο Star. Θέμα είναι η μόδα για το καλοκαίρι 2012. Οι προτάσεις πολλές αλλά αυτή που κεντρίζει το ενδιαφέρον είναι το κάτι (και καλά) διαφορετικό. Φωσφοριζέ! Μπλουζάκια και διάφορα accessories που συνδυάζονται άψογα με όλα τα ρούχα, για όλες τις περιστάσεις και για όλα τα γούστα(Not!). Και το καλύτεροοοοο????? Για όλες τις ηλικίες.(Not!)




Αυτό ήταν! Σαν σωστός λαός που είμαστε λάβαμε τις επιταγές της μόδας! 'Οπου και να γυρίσεις να δεις, κυριολεκτικά μιλώντας, φωσφορίζουν τα πάντα. Αφού τα βράδια που δυσκολεύομαι να βρω τα κλειδιά μου, παίρνω ένα περαστικό Φωτεινούλη και κάνω την δουλειά μου. Και μάλιστα δεν χρειάζεται να τον πάρω αγκαλιά! Είναι αυτόφωτος! 

 ΠΩΣ ΓΙΝΕΣΑΙ ΦΩΤΕΙΝΟΥΛΗΣ
1. Έχεις δει ήδη της ειδήσεις του Star.
2. Σαν καλή πρήχτρα που είσαι, νιαουρίζεις στον Βαγγέλη σου και του ζητάς λεφτάκια για μπλουζάκια. νιάου.
3. Πάς Μπουρνάζι down town και προμηθεύεσαι τα must φωσφοριζέ accessories του καλοκαιριού - Not!
Έδώ θα πρέπει να γίνει μια μικρή αναφορά στις πωλήτριες των εν λόγω μαγαζιών που έχουν ώς πρότυπο την Britney Spears στην πιο decadence - Not - εποχής της. Οι πωλήτριες αυτές καθημερινά διαβάζουν το ζώδιό τους, είναι θαμώνες της πλατείας Μπουρναζίου, αναγνώστριες του Marie Claire, συχνές πελάτισσες του Gallery De Beaute και το καλοκαίρι θα πανε στα Κουφονήσια.
4. Αν ήσουν Σαχλαμάρι πριν το φορέσεις, θα το έπλενες και θα το σιδέρωνες.
5. Εφόσον το Star μας επιβεβαίωσε ότι είναι κατάλληλη ενδυμασία για όλες τις ώρες, το φοράς από το πρωί και σκας έξω στον κόσμο. 

LEVEL 1. Συγχαρητήρια, μόλις έγινες Φωτεινούλης
LEVEL 2. Πας στην δουλειά σου και σε κοιτάζουν όλοι οι άλλοι, με το στόμα ανοιχτό! (αυτό που δεν ξέρεις είναι ότι σε τρολλάρουν)
LEVEL 3. Δέχεσαι το πρώτο κομπλιμέντο για το μπλουζάκι σου (και εδώ πάλι σε τρολλάρουν)
LEVEL 4 - Diploma. Λές με μεγάλη χαρά και ικανοποίηση ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ!

ΟΙ ΣΥΝΕΠΕΙΕΣ
1. Χωρίς να το ψάξω και πολυ, βρήκα τον 101o λόγο για να αυτοκτονήσω.
2. Κάθε φορά που βλέπω σκουπιδιάρη ή υπάλληλο στην Αττική Οδο μπερδεύομαι για το αν ειναι Φωτεινούλης ή απλά ένας άνθρωπος που λάμπει αναγκαστικά λόγω δουλειάς.
3. Η συνεχής έκθεση σε τέτοιες χρωματικές αντιθέσεις προκαλεί έντονους πόνους στα μάτια, κρίσεις και καταστροφή και των δικών σου εγκεφαλικών κυττάρων.
4. Αύξηση των πωλήσεων σε γυαλιά ηλίου.
5. Νεα Δημοκρατία εκλογές Ιούνιος 2012 - 30%

ΤΡΟΠΟΙ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗΣ
Εδώ δυστυχώς μιλάμε μόνο για έναν τρόπο: DO NOT LOOK!


Και επειδή μας αρέσουν οι χαρακτήρες δείτε την Τακουνάτη Φωτεινούλα:




και δειτε το Σαχλμάρι Φωτεινούλη με τον δικό του τρόπο:






4 σχόλια:

Fallen angel είπε...

γιατί ντύθηκε το σαχλαμάρι τροχαίος;

ΣΙΧΑΙΝΟΜΑΙ τους φωτεινούλιδες..... ΟΛΟΥΣ!!!

Snake Plissken είπε...

Η επιστροφή των φωτεινούληδων είναι εφάμιλη με τις ορδές του Τζένγκις Χαν.

Γιατί επιστροφή? Μέσα 90's οτιδήποτε ήταν φωσφοριζέ και από Μοναστηράκι (Αμερικάνη "λέμε τώρα" αγορά κτλ).

Front μπλουζάκια, παντελόνια σε οτιδήποτε eye burning χρώμα και το βράδι στα +Soda και στα τσιφτετελότρανς πάρτι αριστερά και δεξιά (έπρεπε να μπει λίγο τσιφτετέλι μέσα για να πιάσει η σκηνή στο Ελλάντα).

Ρούχο μνημείο εκείνης της εποχής, ίσως η πρώτη (χρονικά) φωσφοριζέ ποδοσφαιρική φανέλα. Της Μπορούσια Ντόρτμουντ. Τίγκα το καγκουρόντρανς κοινό στις μπλούζες της φοσφορίζουσας ομάδος.

Και μόνο που το φέρνω visual στο κεφάλι μου, καίγεται ο αριστερός αλλά και ο δεξίος αμφιβληστροειδής μου.

Κόσμο ακούω και κόσμο δεν βλέπω!

xristin είπε...

Είπα στον "Βαγγέλη" μου να μου τα σκάσει για να γίνω και εγώ μια φωτεινούλα,και μου είπε ,σιγά μην σε κάνω και λαμπατέρ,και ακόμη μου είπε, πες σε αυτόν τον Σαχλαμάρι να μην ξεσηκώνει τις ξένες γυναίκες,γιατί με την κρίση που περνάμε όχι φωτεινούλα δεν πρόκειται να σε κάνω,αλλά θα σου κόψω και τους πορδοκόφτες που αγοράζεις δέκα-δέκα!
Αυτά!

Saxlamari είπε...

@Fallen angel... Saxlamari είμαι.. τι θες να κάνω;

@Snake Plissken ... Νομίζω ότι για την συναυλία των prodigy θα ήταν ότι πρέπει το γιλέκο που φοράω!!!

@xristin ... χαχαχαχαχαχα Χριστοπαναγής ο "Βαγγέλης" σου. Τα σκεύη μου. Πορδοκόφτες; Με συγκινούν οι νέες λέξεις!