Δευτέρα, 16 Ιουλίου 2012

Η Saxlamaromama

Γεια. 

Ο τίτλος τα λέει ΟΛΑ.
Η Saxlamaromama είναι μόνο ΜΙΑ.

Που εντοπίζεται ΤΩΡΑ:
Μπαλκονάτη και τσιγαρού στη μπαλκονάρα μου.
Μόλις της αποκάλυψα το συγγραφικό μου ταλέντο.
Η πρώτη αντίδρασή της ήταν: "Τι μπούρδες είναι αυτές; Έχεις χρόνο για να γράφεις;"
Και το Saxlamari απήντησε "Saxlamares είναι μαμά! Και ναι! Έχω χρόνο! Όταν κάνω παιδιά θα δω !

ΝΑ, ΕΔΩ Η SAXLAMAROMAMA - ΤΣΙΓΑΡΟΥ ΚΑΙ ΜΠΑΛΚΟΝΑΤΗ
Εδώ διαβάζει το I need a doctor
#γέλασε κατά την ανάγνωση - δεν αντιλέγω#




Που εντοπίζεται γενικά:
  • Στο σπίτι της ανάμεσα σε χλωρίνες, aqua forte, azax και σεμεδάκια. (Τώρα καταλαβαίνετε την αρρώστια μου; Είναι θέμα Saxlamaro-DNA)
  • Στις τράπεζες του δήμου για τις μπίζνες του Saxlamarobaba (θα γράψω και γι' αυτόν)
  • Στα ιατρεία για τους άλλους. Γενικά. Όποιον να ναι. Είναι προπαντός συντρέχτρα. 
  • Στη φιλενάδα της. Είναι η μαμά της κουμπάρας μου. Η κουμπάρα μου είναι ο Ρούκουνας. Οπότε αυτό μας κάνει την μαμά του Ρούκουνα. ΡΟΥΚΟΥΝΑΣ. Θα γράψω και γι' αυτό με τη συντροφιά της κουμπάρας σε φάση ΡΟΥΚΟΥΝΑ.

Τα ατού της:
  • Η αποφασιστικότητά της. Μόλις με ενημέρωσε ότι προψές στις 3 τα ξημερώματα σιδέρωνε.
  • Συντροφικότητα. Μεγαλώνει ακόμα έναν άντρα. Τον άντρα της.
  • Μαγειρική και ζαχαροπλαστική. Τώρα περνάει "φάση" φτιάχνοντας μαρμελάδες. Αφού το βερίκοκο και το ροδάκινο πετιέται απούλητο στις ράμπες της λαχαναγοράς του Ρέντη η Saxlamaromama το εκμεταλλεύεται για τους δύσκολους καιρούς όπως λέει. $^%&*#%&*(*$%^
  • Κους κους. Είναι γεννημένη για να κουσκουσάρει με τις δυο κόρες. Ναι έχω και αδερφή. Την sisoula. Μεγάλο κεφάλαιο. Η Αγία Sisoula.Η μεγάλη αδερφή. Η απουσιολόγος και το καλύτερο παιδί μαζί.
  • Καθαριότητα. Είναι ο Δάσκαλος της καθαριότητας. Είναι ΑΥΤΗ που μπορεί να σε διδάξει να έχεις οργασμό αν έρθεις "σε επαφή" με χλωρίνη και άζαξ μαζί.

Λοιπές πληροφορίες:

  • Δεν έχει "ρούχα" για την εκκλησία. Γιαυτό τη γουστάρω πιο πολύ. Γιατί απέχει από την νοοτροπία ρούχο εκκλησίας με ρούχο βόλτας ή ρούχο ταβέρνας ή ότι άλλο.
Λέει: "Ότι έχουμε φοράμε Αρκεί να είναι καθαρό."
  • Δεν την νοιάζει ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ τι λένε οι άλλοι για εκείνη! Και αυτό με τρελαίνει ακόμα πιο πολύ.
  • ΕΙΝΑΙ η πεθερά που δεν έχω. Δηλαδή έχω... απλά δε βλέπει πολύ καλά. Στη πεθερά μου να φανταστείτε αν της σερβίρεις στην τραπεζαρία με έναν τόνο σκόνη πάνω στο τραπέζι θα πει και "μπράβο νοικοκυρά μου!" Στη Saxlamaromama αν της σερβίρεις με ΕΝΑΝ ΚΟΚΟ σκόνης πάνω στο τραπέζι θα σου πει "Παιδί μου! Τι είναι ένα ξεσκόνισμα; Πέντε λεπτά υπόθεση"            Εεεε... πέντε λεπτά απο δώ, πέντε λεπτά απο κεί έχει φτάσει 12 το βράδυ και το Saxlamari δεν έχει χαλαρώσει μπαλκονάτο με το σιγαράκι του και την μπύρα-γρανίτα...
  • Μόλις πριν μια εβδομάδα μου αποκάλυψε ότι ο νεανικός της έρωτας ήταν o Adamo. Ακούστε ΕΔΩ.
  • Μόλις χθες μου είπε ότι οι λικνίζονταν στους ροκ ρυθμούς των Creedence Clearwater Revival. Είναι περήφανο το Saxlamari. 


Proud Saxlamari.

CCR.
Δικό σας. 






Και καλό σας βράδυ.


4 σχόλια:

IZNOGOLD είπε...

akougetai sexy

Coula είπε...

Λατρευω τη μαμα σου!
Ρωτησε την, αν θελει να με υιοθετήσει παρακαλώ!!!

:)))

Ειμαι καλο παιδακι!

xristin είπε...

Τελικά αποδεικνύεται ότι όλοι έχουμε από μια Saxlaromama για να πορευόμαστε στην ζωή μας.
Να είναι καλά όλες,να μας......διορθώνουν!
Χα!

Saxlamari είπε...

@Coula διάβασε το σχόλιό σου και ρωτάει "τι θέλεις να σου φτιάξει"

@ xristin Είναι! Αφού έχει εμένα για κόρη.

@ iznogold .. Είναι γαμάτη. Σαν εμένα