Τρίτη, 24 Ιουλίου 2012

To Do List

Γεια. 

Λόγω ασθενούς μνήμης αποφάσισα να φτιάξω ένα "To Do List"

Άλλωστε όλοι λίγο πολύ το έχετε κάνει. 
Έχετε φτιάξει μια λίστα ή τουλάχιστον έχετε σκεφτεί πράγματα που θα θέλατε να κάνετε στο άμεσο ή μακρινό μέλλον σας.

Ακόμα και ο Μέγας Αλέξανδρος είχε την δική του "To Do List". 

ΟΡΙΣΤΕ: 

 #My List The Great#
  1.  Εξουσία. -checked
  2.  Να εκδικηθώ τον πεθαμένο Ξέρξη -πολλάααα χρόνια πριν την εποχή μου -checked.
  3.  Να έχω ένδοξη ταφή - checked. 
  4.  Να με ψηφίσει ο Έλληνας ως τον "Μεγαλύτερο Έλληνα" στέλνοντας σουμουσου σε εταιρείες παροχής τηλεπικοινωνιακών λύσεων. -checked

Οπότε εγώ γιατί να μην κάνω σκέφτηκα..(;)


  1. Μπάνιο. Στη μπανιέρα. Αλλά ποιος σηκώνεται από την μπαλκονάρα του; Έχω την μουσική μου, το παγωμένο τσάι μου που σε λίγο θα γίνει ζεστό και την τρελή διάθεση για να γράψω! Ας στο αναβάλλω για αύριο βρ' αδερφέ. Ίσως και για μεθαύριο. Ή μήπως να το αφήσω να φτάσει το Σάββατο και να κάνω τότε μπάνιο;
  2. Service "Φλούτσου." Το αμάξι θέλει φροντίδα και εγώ βαριέμαι να ασχοληθώ καν παρόλο που το αγαπάω πολύ. Ασε που δεν μου φτάνουν τα λεφτά. Ευτυχώς που είμαι παντρεμένη και υπάρχει το ταμείο του που είναι ταμείο μου. Το ταμείο μας που είναι ταμείο μου. Και τέλος, το ταμείο μου που είναι και δικό μου ταμείο. Φρέον στο ερκοντίσιο απαραίτητο επίσης. Λίγο ακόμα και θα πεθάνω από υπερθερμία εκεί μέσα.
  3. Να φάω επιτέλους το πρώτο μου παγωτό σορμπέ μάνγκο στην άδειά μου. Και το λέω αυτό γιατί τότε θα έχω τον πραγματικό ποιοτικό χρόνο ΟΛΗ ΜΕΡΑ να απολαύσω και την τελευταία κουταλιά της γεύσης αυτής.
  4. Μπύρες-γρανίτες. Οι αγαπημένες μου. Οι απαραίτητες στο ψυγείο μας. Στόχος να καταναλώνονται τακτικά μέχρι τα πρώτα βοριαδάκια.
  5. Κοκτέιλ. Ο συνδυασμός των καλοκαιρινών φρούτων με το ρούμι και της μαστίχας με το πεπόνι,  είναι από τις σπουδαιότερες ανακαλύψεις! Δε θέλω να χάσω τέτοια γεύση και δροσιά στο στόμα μου λοιπόν!
  6. Νεκταρίνια. Να τρώω τουλάχιστον ένα την ημέρα. Τελευταία τρώω καμιά φορά και δύο αλλά φουσκώνει η κοιλιά μου μετά.
  7. Γεμιστά. Να φτιάξω γεμιστά. Έχω από τον Ιούνιο να φτιάξω. ΑΠΑΡΆΔΕΚΤΗ. Η γεύση που αφήνουν στον ουρανίσκο μου είναι ισάξιας της πολύτιμης θρεπτικής αξίας που έχει ένα μεσογειακό φαγητό σαν αυτό.
  8. Καρπούζι με φέτα (Μακεδονίας. Οι Βόρειοι ξέρουν.) Στο τριήμερο ταξίδι που θα κάνω εκεί να φάω καρπούζι με φέτα κατσικίσια. Από τον 5κιλο βίντατζ τενεκέ.
  9. Ντομάτα Κρήτης. Να φάω όση ντομάτα Κρήτης μέχρι να σκάσω. Να με πάνε σε νοσοκομείο και να με μπερδεύουν με εγκυμονούσα ασθενή και λανθασμένα να με μεταφέρουν στη μονάδα τοκετού αντί για την γαστρεντερολογική. Αυτή η ντομάτα θέλει μόνο λίγο χοντρό αλάτι και να της τρως με τα Χέρια. Έτσι όπως είσαι. Όρθια στην κουζίνα. Έχει δίκιο η αδερφή μου. Λέει: "τέτοια ντομάτα είναι "φρούτο".
  10. Να ξεκουράσω το σώμα μου και το μυαλό μου. Αυτό προαπαιτεί να γίνουν ΟΛΑ τα παραπάνω πλην του 1 και 2. πφφφφφ the θέλωωωω όπως "λέει" γράφωντας η Sxesi.

Αυταααααά τα δέκααααααα.

Κλείνω.
Είμαι στο 1:33:56 της μουσικής μου. Απο τις πιο ωραίες μελωδίες metal. Και θέλω να την παρακολουθήσω πέρα από το να την ακούω με τα ακουστικά όσο έγραφα μπαλκονάτη τούτο το ποστ.
Και το τσάι τελείωσε και πρέπει να αντικατασταθεί άμεσα με παγωμένο νερό. 


Καληνύχτα.

3 σχόλια:

ΤΟ ΜΙΑΣΜΑ είπε...

akou katholou poiotiko peiramatiko rap na goustareis...

akou sole and the skyrider band

Saxlamari είπε...

Τίνους είναι τούτοι;

ΤΟ ΜΙΑΣΜΑ είπε...

γκουγκλ ιτ.