Τετάρτη, 8 Αυγούστου 2012

Σ.Ε.Π. #1

Γεια.

Όταν ήμουν Saxlamaraki όλοι με ρωτούσαν τι θέλω να γίνω όταν μεγαλώσω.
#Από τις πιο βαρετές ερωτήσεις που μπορείς να κάνεις σε ένα παιδί.#
Ρώτα το καλύτερα πόσα μπάνια έχει κάνει, πόσα παγωτά έφαγε. 
Θα σου απαντήσει με περισσότερο ενθουσιαμό.

Εγώ λοιπόν απαντούσα ότι θέλω να γίνω εισοδηματίας. 
Και όλοι οι «μεγάλοι» γελάγανε. 
Δεν ήταν αστείο όμως.
Αυτό θα μπορούσε να γίνει αν ο παππούς μου αγόραζε στρέμματα ελιές στα παράλια της Κορίνθου και του Κιάτου την δεκαετία του 50.
Δεν το έκανε όμως. 
Σκέφτηκε ότι το λάδι που θα παρήγαγε θα είχε πολλά οξέα από την αλμύρα της θάλασσας.
Και τώρα αντί να είμαι οικοπεδούχος των παράλιων του Κορινθιακού κόλπου και ιδιοκτήτης μπιτσόμπαρων όπου θα σκάνε όλοι οι Αθηναίοι Φορτόγκες και οι Αθηναίες Τακουνάτες ... είμαι κληρονόμος 420 ελιόδεντρων σε μια πεδινή περιοχή που δεν έχει ούτε μια καφετέρια μια μπυραρία στη καλύτερη να δροσίζουμε τα λαρύγγια μας το καλοκαίρι.

Τα εργατικά και τα λιπάσματα που απαιτούνται για την παραγωγή του ελαιολάδου μας κοστίζει περίπου 1500 ευρώ ετησίως.
Για να σου επιφέρει κέρδη 3000-4000 ευρώ ανάλογα με την τιμή του ελαιολάδου την εκάστοτε χρονιά.
#not_bad@all.gr#
Και αυτό με μια απασχόληση συνολικά 20 ημερών ετησίως. 
Ε... και με κόπο βέβαια την λιανική πώληση.
Χωρίς απόδειξη.
Συγχαρητήρια. 
Μόλις βρήκατε τον φοροδιαφεύγων του Ελληνικού κράτους. Shoot me
Συνεχίζοντας... αυτό που μένει -με απλά μαθηματικά και αρκετά λεφτά εξ ουρανού- είναι να αποκτήσω την πενταπλάσια γη και δύο-τρεις μήνες δουλειάς ετησίως για να γίνω αγροτικός μετανάστης αποχωρώντας  από τον εθελοντισμό του ιδιωτικού τομέα.  

Άλλη εναλλακτική είναι να πουλήσω τρέλα.
Δηλαδή τέχνη.
Δηλαδή ότι είναι δυσνόητο στο ανθρώπινο μυαλό να το πουλάω εγώ μέσα από τον φωτογραφικό μου φακό. Μη φανταστείτε καμία σπουδαία φωτογραφική μασίνα. Για τον φακό του κινητού μου μιλάμε.
Και να σου ο κοσμάκης σε εκθέσεις φωτογραφίας που θα διοργανώνω να έρχεται με τη μερσέ του και το γουναρικό του και να μένει με το στόμα ανοιχτό και να λέει «τι εννοεί ο φωτογράφος;».
Τι να εννοεί ο φωτογράφος ρε μερσέ; 
Ούτε ο ίδιος ξέρει αν τον ρωτήσεις. 
Έτσι είναι η τέχνη. 
Μια αυθόρμητη και ανεξήγητη σκέψη που μεταμορφώνεται σε εικόνα.  

Και σε ρωτάω αγαπητέ αναγνώστη.

Τι μπορεί να κάνει ένα Saxlamari φωτογραφίζοντας από την κατάλληλη θέση ένα συντριβάνι σαν το παρακάτω;


 
Ορίστε. Δες εδώ:




 Δες και εδώ:




Και με μια απλή εφαρμογή επεξεργασίας φωτογραφιών που έχω στο κινητό μου...δες και εδώ τι μπορεί να γίνει: 






ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΟ Η ΑΡΧΗ.

I’ ll be back!

10 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Χιπστεριά

Saxlamari είπε...

Φανερώσου αν είσαι Χριστοπαναγής και Σηκωγιακάς

:p

Coula είπε...

Η Κόρινθος που κολλάει;

Παντως πραγματικά, συμφωνω πως ειναι άκυρη η ερωτηση: τι θα γινεις οταν μεγαλώσεις!

Περαν των μπανιων και των παγωτών, μπορεις να ρωτας τα παιδια ποιο ειναι το αγαπημενο τους μαθημα, για να σου απαντησουν:
α) ειναι Καλοκαιρι, δε παμε σχολειο ρε γελοιε
β) Κλασικά η Γυμναστική
γ) Κλασικά το διαλειμμα.

(Α!!! Και λιγα με τη Κορινθο ναι;;;;; το νου σου!)))

:)))

IZNOGOLD είπε...

ειναι ξεκαθαρο πως οι φωτογραφιες σου ειναι ενας συμβολισμος, αρκετά εγκυρος θα έλεγα, της κοινωνικης ζωης στα ανεπτυγμενα κρατη του 21ου αιωνα. Τα κυματακια του πίδακα που ερχεται κατα πανω σου συμβολίζουν τα αγχη και τα παθης της καθημερινότητας ενώ ο κιτρινος ηλιος στην μεση συμβολίζει το επιθυμήτο, το στοχο, το ιδανικό, την εσωτερική γαλήνη.

ΤΟ ΜΙΑΣΜΑ είπε...

@coula

Gamo tin koritho . ta megalitera pososta xrisis aygis. oi ourakotagkoi stin koritho ta dosane..

IZNOGOLD είπε...

Μια φιλη μου πε οτι μια θειτσα της ψηφισε χρυση αυγή επειδή της αρεσε το ονομα, της θυμιζε λεει την βαφη χρυσα αυγα.
το ξερω οτι ακουγεται ειρωνικο, αλλα το πιστευω 100%.

Saxlamari είπε...

@ Coula τι που κολλάει ο Κόρινθος; Μισή καταγωγή. Η πόλη της ανθρώπινης βλακείας. Και όχι μόνο.

@ IZNOGOLD θα σου στείλω πρόσκληση σε έκθεση που θα κάνω. Θα σκάσεις με μερσέ και τακουνάτη γκόμενα και από μια γωνιά θα κρατάω το με ένα δάχτυλο το πηγούνι μου και θα ακούω τις ερμηνείες σου. Σε σημείο να την "ακούσω".

@ΜΙΑΣΜΑ σου έχω ποστ για τους ουρακοτάγκους... προσεχώς

ΤΟ ΜΙΑΣΜΑ είπε...

@saxlamara

elpizo oxi ta kanonika zwakia .. den ftaine kati na ta brizoume.

Saxlamari είπε...

@ΜΙΑΣΜΑ οχι

Coula είπε...

@To μίασμα,
Ολα τα χωρια ψηφισαν Χρυση Αυγη γιατι τους καθαρισε το τοπο σε μια νυχτα απο αλλοδαπους!


@saxlamari,
συμφωνω πως ειναι πολη περιορισμένης δυνατοτητας, αλλά κι εγω απο εκει κατάγομαι κατά το ήμισυ. Πρεπει να παινεψουμε το σπιτι μας.....λεμε τωρα...