Σάββατο, 11 Αυγούστου 2012

Ο Μορφονιός

Γεια.

Δύο λόγοι με ωθήσανε να γράψω για τον Μορφονιό.

Ο ένας λόγος είναι ένας πολύ καλός συγχωριανός μου wannabe manager του 21ου αιώνα, ο οποιος είναι ένας όμορφος νέος με δυνατότητες εξέλιξης (πως τα μιλάω τα μπιζνεσαία). Αρκεί να μη γίνει manager Ελληναράς. Απαξ και γίνει θα διαγραφεί από φίλο.

Ο άλλος λόγος είναι ένας ήδη υπάρχων manager στην εταιρεία όπου εργάζομαι εθελοντικά. Δηλαδή εργάζομαι αλλά δεν πληρώνομαι. Και μην αρχίσετε τις αηδίες περι "ελα μωρε Saxlamari ποιος πληρώνεται". Αν έχετε φτάσει σε σημείο να μην προλαβαίνετε να κλάσετε όσο δουλεύετε τότε αποκτάτε και το δικαίωμα ανταπάντησης.

Ο συγχωριανός μου λοιπόν είναι ένας όμορφος νέος. Έχει φωτογένεια και το εκμεταλλεύεται στον υπέρτατο βαθμό μαζεύοντας όλα τα likes που έχω εγώ και εσείς μαζί σε φωτογραφίες που ανεβάζετε στο facebook. Είναι μορφονιός. Και αυτό είναι το λογικό του χαρακτηρισμού αυτού. Δικαιωματικά.
#END OF STORY#

Πάμε στο ζουμί τώρα.Στο προφίλ του μορφονιού manager που βλέπω καθημερινά.


ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ:
  • Ηλικία: Μορφονιός ετών 45. Χεστήκαμε.
  • Ύψος: Όμοιο με το δικό μου. Το δικό μου; 1.60 αυτό που δηλώνω live όταν με ρωτάνε. 1.58 το πραγματικό. Μη ρωτάτε γιατί το κάνω. Καλύτερες είναι οι ψευτοβυζαρούδες που βάζουν τα σουτιέν-μαξιλάρια για να δείχνουν ότι έχουν βυζάρες; Και πάτε μετά εσείς οι άντρες και βαθμολογείτε από το λαιμό και κάτω; Θα μου πείτε "έλα μωρέ για παντρειά τις θέλω;" ή απλά δε θα μου πείτε τίποτα γιατί βαριέστε να εξηγείτε ότι αυτό είναι το παιχνίδι σας. Δεκτόν..Σας αφήνουμε να "παίξετε".
  • Κιλά: περίπου 75. Δεν τον λες και Σάκη Ρουβά. Αλλά σίγουρα δεν είναι Ρακετάκιας. Όπως επίσης δε θα πεις ότι σου θυμίζει και από Τζορτζ Κλούνεϊ.
  • Ντύσιμο: Γι' αυτό δεν έχω άποψη 100% για να ακριβολογώ γιατί τον βλέπω μόνο 9 ώρες καθημερινά. Πφφφφ πιο πολλές ώρες απ' όσο βλέπω τον σύζυγο. Φακ.Στη δουλειά λοιπόν ντύνεται σαν μπιζνεσαίος. Τραβάω τα βυζιά μου όμως και στοιχηματίζω ότι στις καλοκαιρινές του διακοπές θα βάζει τη σαγιονάρα δίχαλο, τη βερμούδα από τα sprider stores που του πήρε η γυναίκα του η πρήχτρα και το polo μαϊμού t-shirt με σηκωμένο τον γιακά και θα μπερμπαντεύει.
  • Κολώνια: Δε ξέρω, προσπαθώ να μην τον πλησιάζω και η ακτίνα που έχω θέσει στον εαυτό μου είναι τουλάχιστον 2 μέτρα απόσταση. Δεν θέλω να νιώθω το βλέμμα του καρφωμένο στα χείλη μου ή στο στήθος μου. Απο τα 2 μέτρα που δε βλέπω και καλά κιολας έχω την ψευδαίσθηση ότι δεν με καρφώνει οποτε οκ. Πάντως φαντάζομαι ότι όταν ήταν νέος Σηκωμανικάς θα φόραγε Μυρτώ Λεμόνι. Όλοι οι άντρες αλλωστε είχαν από μια Μυρτώ. Και εγώ στο Δημοτικό είχα την Μυρτώ Λίλιουμ. Υποσυνείδητη ψευδαίσθηση του "είμαι μεγάλη κοπέλα". Όλα αυτά μέχρι να ανοίξουν τα πρώτα Hondos στο κέντρο της Αθήνας και να μην έχω μονίμως λεφτά..
  •  Παπούτσι. Αν και ποτέ δεν παρατηρούσα παπούτσια (σιγά την σπουδαιότητα, είναι μια πατέντα του να μην είναι κανείς ξυπόλητος και να μην πιάνουν μυρμηγκιές οι πατούσες του) έχω κολλήσει με τα παπούτσια του Μορφονιού manager. ΕΧΟΥΝ ΤΑΚΟΥΝΑΚΙ! Θυμάστε τη δεκαετία του 50 που όλοι ακούγανε Π. Γαβαλά και Π. Μιχαλόπουλο και Β. Περπινιάδη; Και να σου τα συρτά και τακ τακ τα τακονάκια; Ε, για τέτοιο παπούτσι μιλάμε. Σιγά! Πήρες δυο πόντους. Νομίζεις ότι δε θα σε περνάνε πλέον για Κινέζο από μαμά Ελληνίδα; Πάντως Τακουνάτο δε σε λέω. Αυτό αρμόζει μόνο σε θηλυκά. Νιάου.

ΠΟΥ ΣΥΧΝΑΖΕΙ;

Μιας και αναφέραμε το μπερμπάντημα... σουρτουκεύει σε μέρη όπου δεν έχει πάει με την γυναίκα του και τα παιδιά του. Οπότε σίγουρα αποκλείουμε την οικογενειακή ταβέρνα "Ο Τάκης" για παϊδάκια φάση και την καφετέρια "Αίθριο" για παρφέ παγωτό στην πλατεία της γειτονιάς του.
Η παρέα του; Ο εργένης συνάδελφος εταιρος. Ο μπροστάρης του αχτύπητου δίδυμου. Λόγω αυτού του επιτρέπουν οι Ντουλάπες υπάλληλοι υποδοχής στα τρέντι μπαρς με τους στυλάτους σόπερς που πηγαίνει. Διαφορετικά θα ήταν ΠΑΤΡΙΣ-ΠΑΪΔΑΚΙΑ-ΠΑΡΦΕ ΠΑΓΩΤΟ-ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ-ΧΑ-ΚΑΚΑ-ΝΑΝΙ.


ΑΓΑΠΗΜΕΝΕΣ ΚΑΜΑΚΟΑΤΑΚΕΣ:

Καμία. Απλά του τρέχουν τα σάλια και που να αρθρώσει λέξη. Φανταστείτε να τρώτε λεμόνι και να προσπαθήσετε να μιλήσετε σε άνθρωπο. Κομματάκι δύσκολο.

ΑΓΑΠΗΜΕΝΟ ΤΡΑΓΟΥΔΙ ΚΑΤΑ ΤΟ ΜΠΕΡΜΠΑΝΤΗΜΑ;

" Ο νέος είναι ωραίος αλλά ο παλιός είναι αλλιώς." 
 Κάντε κλικ εδώ για όσους έχουν ασθενή μνήμη και δεν θυμούνται την επική NOOOOT ατάκα που έγραψε ιστορία μετά το Ρετιρέ. Αν πάλι δε θυμάστε, να πάτε επειγόντως σε φαρμακείο να προμηθευτείτε το Νοοτρόπ.



ΑΓΑΠΗΜΕΝΟ ΠΟΤΑΚΙ: 

Ουίσκι κόλα.
 μουχαχα



Ο ΜΟΡΦΟΝΙΟΣ ΓΕΝΙΚΑ

Επειδή το επίπεδο ξεκατινιάσματος έχει υπερέβει τα όρια σταματώ εδώ με τον Μορφονιό manager και θα κλείσω με κάποια γενικά χαρακτηριστικά του Μορφονιού άντρα.

  • Είναι νέος. NOOOOT
  • Είναι ωραίος. NOOOOT
  • Είναι ΑΥΤΟΣ που ξέρει τι θέλουν οι γυναίκες. NOOOOT
  • Έχει πάντα δίκιο αφού τα ξέρει όλα (βλ. πάνω) ΝΟΟΟΟΤ
  • Ε τέλος πάντων είναι γενικά γαμάτος. Σίγουρα ΝΟΟΟΟΤ. Μόνο εγώ είμαι γαμάτη.

Και για να κλείσω γιατί έχω και να μαγειρέψω κατα τη δική μου φαντασία ένας Μορφονιός είναι κάπως έτσι:


Ο ΜορφονιόςΤραγουδιάρης


Ο Μορφονιός wannabelikeelvis (δε φαίνεται το τακουνάκι ρε γαμώτο)
πι.ες. υπάρχει παντού ένας σηκωμένος γιακάς


Πφφφφ καλά εσύ κάτω το παράκανες! Αυτό δεν είναι μαντηλι καλαματιανό που φορείς στο λαιμό. Είναι σεντόνι υπέρδιπλο από την Πειραϊκή-Πατραϊκή.



Καλό σας βράδυ.
 

6 σχόλια:

Afrikanos είπε...

Χμμμ κάποια έκαψε τις φακές σήμερα! Χαχαχαχαχα

mahler76 είπε...

χαχαχα παντού υπάρχει τελικά ένας μορφονιός χαχα. Καλή σου μέραααα

IZNOGOLD είπε...

κατι που με ενοχλει στον μορφονιο ειναι οτι χρησιμοποιει ξενικη ορολογια

Saxlamari είπε...

@afrikanos οτι μπορω κανω
@mahler76 οσο υπαρχουν τσαγκαρηδες να προσθετουν τακουνακι ναι. Α θυμηθηκα τον Σαρκοζι. Ειναι μορφονιος φορτογκας
@IZNOGOLD ε για πεςςς

IZNOGOLD είπε...

e enas morfonios mou stelnei sta genethlia mou "xronia polla na ta ekatostiseis kai kalh epityxia se health wealth and relationships"

Saxlamari είπε...

@IZNOGOLD αυτός μιλάει άπταιστα την μπιζνεσαία γλώσσα.