Δευτέρα, 13 Αυγούστου 2012

Αχ Ευδοκία

Γεια.

Το μήνυμα απευθύνεται αυστηρά μόνο στους Έλληνες του εξωτερικού

Το βίντεο αυτό είναι φτιαγμένο από Έλληνες Δικηγόρους ομογενείς από 



Και πάμε στο βίντεο:





#ΖΕΪΜΠΕΚΙΚΟ ΤΗΣ ΕΥΔΟΚΙΑΣ Μ.ΛΟΪΖΟΣ#

Τώρα διαθέσιμο και σε μέταλ ήχο για hardcore καταστάσεις!
Εγώ μόλις το άκουσα ήθελα να κάνω stage diving στον σύζυγο που ήταν καναπεδάτος. Φοβήθηκα μην τον λιώσω.

Και επειδή έχω αρκετό ελεύθερο χρόνο έψαξα και βρήκα και άλλα μουσικά βίντεο σχετικά με την Ευδοκία.

Κλικ εδώ. Ευδοκία σε classic rock ήχους.
Κλικ εκεί. The Greek Kefi. Να πως γαμάμε εμείς οι Έλληνες ρε.
Κλικ και παραπέρα. Αυτό σας το βάζω για να δείτε το πρώτο σχολιανό που εμφανίζεται στο βίντεο
"o prwtos pou tha riksei arnitikh psifo se autin tin melwdia na tou pesei kai na min tou ksanasikwthei! - Multiliakos"
Αυτό θα πει e-κατάρα.
Πάντως στο βίντεο οι τολμηροί που έδωσαν αρνητική ψήφο ήταν 7. 
Και μόλις έγιναν 8. 
Δεν είδα κάτι να μου πέφτει πάντως.
Ε.. ίσως τα δόντια μου κάποια στιγμή να μου πέσουν. Και αυτό από φυσικά αίτια. Μη μιλήσω για το στήθος. Κορινθιακή Σταφίδα.  


πι.ες. Γαμώτο δε μπορώ να αλλάξω ετικέτες στο ποστ. Τις παραθέτω εδώ:
greek islands, bouzouki, ancient greece (πολύ ancient), i like turkish fish, come and get them.


Καλημέρα.


Δεν υπάρχουν σχόλια: