Πέμπτη, 16 Αυγούστου 2012

Στατίστιξ

Γεια.


Η στατιστική είναι ένα από τα κύρια εργαλεία των μπιζνεσαίων (delegation included).
Μόνο που κανείς δεν αποκαλύπτει ότι είναι απόρροια των κόπων των φτωχών υπαλλήλων.
Τέτοια στατιστική να τη βράσω. Ένας λόγος παραπάνω λοιπόν να έχω μια επιπλέον μεταθανάτια εμπειρία εν ώρα παρουσίασης στατιστικών στη δουλειά. 

Η μόνη στατιστική που έχω βρει άκρως ενδιαφέρουσα στα 31 μου χρόνια είναι αυτή του blogger.com.
Είναι περίπου ένας μήνας τώρα που "τραβάω" screenshots από το μπλογκ.
Screenshots από τις στατιστικές του blogger.com και πιο συγκεκριμένα από τις "Λέξεις-κλειδιά αναζήτησης".
Για όσους δεν κατάλαβαν... είναι οι διάφορες λέξεις-φράσεις που γράφουν στο google "χρήστες" (ο Παντοδύναμος Chuck Norris να τους πει χρήστες) και από τα αποτελέσματα που βγαίνουν τους εμφανίζεται το δικό μας μπλογκ. Οι οποίοι κατόπιν μας επισκέπτονται.
Ακόμα δεν καταλάβατε; 
Πφφφφφφ
Να ορίστε: 





#Και πάμε#



Στατίστιξ #1 


Χοτ λέξεις-κλειδιά:
  1. ena vraki mas -  Εγώ πάντως δε καταλαβα τι ψαχνεις ακριβώς... αν το βρήκες πάω πάσο. 
  2. σεμεδάκι - Μαμά; Τι κάνεις εκεί; 
  3. savoir vivre πουκάμισο - Δεν ήξερα ότι για να βάλει κανείς πουκάμισο πρέπει να έχει γνώσεις από savoir vivre. Θα το μελετήσω περαιτέρω.


Στατίστιξ #2



Χοτ λέξεις-κλειδιά:

  1. takounia koplimento - Υπάρχει ειδική κατηγορία κοπλιμέντων για τακούνια; Οπως για παραδειγμα; "Τι ωραίο τακούνι που φοράς;" Σιγά την επιστήμη. Και πρέπει κανείς να το ψάξει στο google για να ενημερωθεί; 
  2. κολοι εξω - Εσένα αγοράκι μου σαν να σε φαντάζομαι. Σε κανένα χωριό της Κορινθίας, μόλις ψήφισες και ΧΑ και σου έδωσαν και ίντερνετς στο σπίτι μπας και ξεστραβωθείς. Αντί αυτού είσαι στο google και ψάχνεις για ξεκωλιάρες γράφοντας τον κώλο με όμικρον. Γρέιτ σαξές. 
  3. κοπλιμένα για γυναικες με τακουνια - στοιχηματίζω ότι είσαι η ίδια με το takounia koplimento. Και πάλι σε μας βγήκες. Ελπίζω να βρήκες αυτό που έψαχνες. NOOOOT.


Στατίστιξ #3



Χοτ λέξεις-κλειδιά:

  1. πος μπορουμε να δουμε τσοντα - Πάλι εσύ βρε; στατίστιξ 2.2 Θα σου πω εγώ αγόρι μ. Κάνε κλικ ΕΔΩ για αρχή. Κατόπιν ... σάλτα και γαμήσου.


Στατίστιξ #4


Χοτ λέξεις-κλειδιά:

  1. creedence clearwater revival ti sime... - Ολες οι λέξεις μαζί δε σημαίνουν τίποτα. Μπες εδώ  που μου γράφεις και greeklish το "τι σημαίνει". Και μάθε να ψάχνεις καλύτερα.
  2. oraia mounakia - Καλά λέω. Ή μουνάκια ή γκομενάκια. ΕΣΥ ξέρεις τι θέλουν οι γυναίκες.
  3. αποψε θα γαμηθουν τα παντα - Εσένα σε κόβω για Μορφονιό Γ' κατηγορίας. Μπουκάλι ουίσκι με κόλα σε μπουζουκερί μαζί με τον χρήστη "oraia mounakia"
  4. καθαριότητα στη λαχαναγορά του ρ... - Το βρήκα. Στη λαχαναγορά του Ρέντη. Πρέπει να είσαι ο μοναδικός που σίγουρα δε βρήκε άκρη μπαίνοντας στο μπλογκ. Σορρυ. Δε μπορούμε να σε εξυπηρετήσουμε. Μπορείς όμως να απευθυνθείς ΕΔΩ 

Στατίστιξ #5



Χοτ λέξεις-κλειδιά:

  1. γυναικες με τσιγαρο. Ναι φίλε μου. Υπάρχουν. Από τότε που καπνίζατε εσείς οι άντρες στα καφενεία του χωριού. Μόνο που τότε εμείς καπνίζαμε στα κρυφά να μη το μάθετε και μας ξυλοφορτώσετε επειδή καπνίζουμε. Λες και εμείς δεν έχουμε σεκλέτια. Ασταδιαλα. 
  2. πουτσαρας με ωραιο σωμα. Δύο είναι τα τινά. Ή είσαι Μεγαλοκοπέλα και ψάχνεσαι ή είσαι Ρακετάκιας.


Στατίστιξ #6



Χοτ λέξεις-κλειδιά:


  1. παρασκευη - Ναι. Μια από τις 7 ημέρες της εβδομάδας. Τώρα το έμαθες εσύ; 
  2. cynical-crap/blogspot.com - Γιατί εσύ κάνεις τη ζωή σου δύσκολη; Αφού το γράφεις που το γράφεις βάλτο πάνω στην μπάρα και ασε την αναζήτηση στο google. Σβήσε όμως το " / " γιατί θα σου βγάλει μούτζα το World Wide Web. Ρεζίλι μας έκανες. Άντε.
  3. iznogold blogspot - @IZNOGOLD κάποιος σε ψάχνει. Ελπίζω να σε βρήκε.


Στατίστιξ #7
#ΤΕΛΕΥΤΑΙΟ ΚΑΙ ΚΑΛΥΤΕΡΟ#


Χοτ λέξεις-κλειδιά:

  1. γιατι το βρακι μου κιτρινιζει;  ΕΠΙΣΗΜΑ μπορώ να πω ότι ΥΠΑΡΧΕΙ ΘΕΟΣ. ΝΟΟΟΟΤ  Εσύ σίγουρα πρέπει να πας "ξεβράκωτος" στο σπίτι που θα συζήσεις με την γυναίκα που αγαπάς. Αλλιώς θα μείνεις μόνος. Εσύ και η απορία σου. 
  2. ειμαι γαματος - Κάνεις λάθος. Εγώ είμαι γαμάτη. 
  3. θελω dj για το παρτυ γενεθλιων μου - Α ρε Φορτόγκα. Για σένα είναι η ζωή. Ψάχνεις για dj; Παφ και τάληρο και ο Dj Tiesto θα έρθει στη πόρτα σου.


10 σχόλια:

IZNOGOLD είπε...

xax apistefto tha gamage na itan video

SUPRNOVA bloggspot.com είπε...

πολύ ενδιαφέρον.μπράβο!!

Afrikanos είπε...

http://afrikanos74.blogspot.gr/2006/08/blog-post_29.html

Αυτά τα είχα δει ΤΟΤΕ! :)

Έκτοτε βαρέθηκα να το κάνω...αλλά μου έδωσες "κίνητρο" να ξαναψάξω!

χαχαχαχαχαχα

Saxlamari είπε...

παντως εγώ εχω αγωνία για τον τυπο με το κιτρινισμένο βρακι...

Τι θα απογινε αραγες;

Afrikanos είπε...

...που δεν έχει προφανώς και πλυντήριο...όχι, σε καταλαβαίνω! ;)

Εγώ πάλι σήμερα βρήκα 2 εξαιρετικά (εκτός από τα γ@μήσια στα Χανιά, ολ τάιμ κλάσσικ :) )

το "το τσουτσούνι που" (έτσι σκέτο...μες στην αγωνία του τι θα κάνει το τσουτσούνι αυτό!!!)

και το "κανει να φαμε παστίτσιο το βραδυ"...όπου με προβλημάτισε γιατί ως γιατρός δεν ξέρω τι να του απαντήσω!

χαχαχαχαχαχαχαχα

Saxlamari είπε...

@Afrikanos χαααααααχααχαχα
"γαμήσια στα χανιά" μόνο οι Κρητικοί γαμάνε;
"το τσουτσούνι που" οσο γι αυτό δεν έχω τόση φαντασία να συμπληρώσω.. εχω μείνει άφωνη.
"κάνει να φάμε παστίτσιο το βραδυ" εδώ τραβάω τα βυζιά μου πως ο χρήστης είναι γυναίκα 100 κιλών τύπου "από Δευτέρα δίαιτα" και για να μην έχει τύψεις το ψάχνει λίγο παραπάνω. Το πολύ πολύ να βρήκε κάποιο άλλο site που να την συμβουλεύει να πιει σόδα με λεμόνι μετά οπότε έλυσε το πρόβλημα της.

Afrikanos είπε...

χαχαχαχα και δη οι Χανιώτες! :)

Μην τα κόψεις, είναι σίγουρο! :) :) :)

ΤΟ ΜΙΑΣΜΑ είπε...

ama sou po ti grafoun kai mpenoun sto diko mou blog tha minis afoni...

Saxlamari είπε...

@Afrikanos ποια να μην κόψω; Εγω δεν έκανα τίποτα! :p

@ΜΙΑΣΜΑ ε πες ντε. Το πετάς και φεύγεις!

Afrikanos είπε...

Έλα μωρέ, τι τραβάω, τι κόβω...ίδια "παροιμία" είναι! :Ρ