Δευτέρα, 6 Αυγούστου 2012

Η μουσική είναι για μένα

σαν το μαγικό ιπτάμενο χαλί του Αλλαντίν.

Γεια (μη ξεχνιόμαστε).

Η μουσική για μένα είναι σαν το μαγικό ιπτάμενο χαλί του Αλλαντίν.
Είναι ένα μέσο που θα με ταξιδέψει σε χώρες πλούσιες από νότες, ήχους, φωνές και λέξεις.
Χώρες διαφορετικές μεταξύ τους σε νοοτροπία, τρόπο ζωής, κοινωνικό επίπεδο, γλώσσα (πφφφφ ποιος μαθαίνει σουαχίλι τώρα)

Και το πιό σπουδαίο;

ΕΙΝΑΙ ΑΝΕΞΟΔΟ ΚΑΙ ΦΙΛΙΚΟ ΠΡΟΣ ΤΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ!

Σκεφτείτε ένα χαλί να προσφέρεται στις υπηρεσίες σας 24x7 δωρεάν εφόσον ακούτε μουσική και θέλετε πολύ να ταξιδέψετε δωρεάν. Έτσι, επειδή το θέλετε πολύ και επειδή είστε ο νούμερο ένα χρήστης στο Youtube. Παγκοσμίως.
Και η κατανάλωση ρύπων εν "πτήση" να είναι μηδενική. Έτσι, επειδή το χαλί είναι μαγικό. Αλλά και να μην ήταν μαγικό ... έχετε δει πολλά χαλιά ιπτάμενα να εκπέμπουν ρύπους; Πφφφφφφ....


Έτσι ακριβώς νιώθω και σήμερα. Και χθες. Και προχθές κ.ο.κ. 

Νομίζω έχω περάσει σχεδόν όλο το καλοκαίρι μπαλκονάτη, μ(π)υρωδάτη, τσιγαρού και να ακούω μουσική ότι ηχεί στα αυτιά μου όμορφα.

ΝΑ. ΟΡΙΣΤΕ:

Σήμερα ήθελα να ακούσω με ηρεμία και να χαλαρώσω με τα τρία συγκεκριμένα.

Ορίστε!
Κοπιάστε και ανεβείτε και εσείς στο χαλί μου. Φορ φρι!
_______________

Ένα ζωηρό να ανάψουν τα αίματα βρ' αδερφέ. 
Μεταπολεμική εποχή στην Αμερική. 
"Οι ήρωες!" 
Η γέννηση του "Αμέρικαν Ντριμ".


_______________

Ένα αλληγορικό. Μπλέκεται και η Π. Διαθήκη μέσα.
Δηλαδή θα πρέπει να κάνω επανάληψη στα θρησκευτικά να κατανοήσω την αλληγορία; Πφφφφφ


_______________

Και ένα νέο ήχο για τα αφτιά μου που θα συμβάλει στην απογείωση και βουρρρρ για το ταξίδι που λέγαμε!




Θα ήθελα να ευχαριστήσω από τα βάθη της καρδιάς μου και της άδειας τσέπης μου το Youtube και τα related video.

Praise The Youtube! 

Amen!

2 σχόλια:

Saxlamari είπε...

Αυτόξεκατινιάστηκα σήμερα

SUPRNOVA bloggspot.com είπε...

Πω πω τι κομματάρα το πρώτομου ήρθε στις 1 το πρωί να χορέψω!μπράβο σου!!