Πέμπτη, 9 Αυγούστου 2012

Ο ξάδερφος

Γεια.

Παντού υπάρχει ένας ξάδερφος.
Ακόμα και στην μακρινή Οκλαχόμα της Αμερικής.

Εγώ έχω έναν εδώ μπροστά μου. Δεν έχω σόι στην Αμερική.
Εδώ λοιπόν μπαλκονάτη, Τσιγαρού και μ(π)υρωδάτη και μου εξιστορεί την καθημερινότητά του στην τωρινή του επαγγελματική δραστηριότητα.
Κοινώς -θα πω εγώ- τι μαλακίες ακούει από τους ανθρώπους που συναναστρέφεται καθημερινά στη δουλειά του.

Η δουλειά του; Να κουβαλάει το καρότσι της λαιμαργίας/βουλιμίας σε μεγάλη ιδιωτική επιχείρηση. Και αν δε καταλάβατε, είναι σε κυλικείο μεγάλης εταιρίας όπως είπα... και μεταφέρει σνακς, αναψυκτικά, σαλάτες κ.ο.κ.
Οι υπάλληλοι φτάνουν τους 450 και κάτι.
Φανταστείτε λοιπόν! Να μιλάς και να επικοινωνείς τουλάχιστον με τους μισούς από αυτούς. Εμπειρία ζωής το λέω εγώ!

Και ναι εδώ θα σας αναφέρω ενδεικτικά 3 γεγονότα που μου περιέγραψε.

Γεγονός #1
Νηστεύει μια 45αρα (εμένα μου πάει σε μεγαλοκοπέλα χιχι) και έρχεται στο καρότσι του ξάδερφου και τον ρωτάει για νηστίσιμα σνακς. Και της απάντησε "ναι τα κρικ κρακερς σικάλεως".
Και απάντησε η κοπέλα " ααα οχι αυτό έχει σκόνη γάλακτος "
Και της απάντησε ο ξάδερφος "δε πειράζει ματάκια μου, φατο συ και θα παρω εγω την αμαρτια - μα την Παναγία!"

Γεγονός #2
Μια κοπέλα (εγώ βάζω στοίχημα ότι ήταν τακουνάτη) επι είκοσι ημέρες κατανάλωνε ότι είχε σχέση με ζάχαρη. Ηταν και γλυκατζού! Χα!
Μια Δευτέρα (too classic) τον πλησίασε για να του αγοράσει ένα τοτάλ γιαουρτάκι με 2% λιπαρά.  Όλο αυτό... μια βδομάδα πριν τις καλοκαιρινές διακοπές της.


Γεγονός #3
Υπάρχει μια υπάλληλος που σαν καταναλωτής επιλέγει αυστηρά ελληνικά προϊόντα.
Δε μπορώ να μη σχολιάσω. Κορίτσι μου είναι γιατί δεν έχεις μπει σε i-storm. Κολάζει μέχρι και τον Άγιο Παντελεήμονα.
Που να φας και σοκολάτα Βελγική..


πι.ες. Νομίζω ότι κάνω ΚΑΙ για βιογράφος.
Και αν αναλαμβάνω και Αγίους θα με λένε ΚΑΙ Αγιογράφο!
αααχα καλό ε; Πφφφφ κάποιος να μπουρλοτιάσει την επιθεώρηση πληηηηζ.


Δεν υπάρχουν σχόλια: