Παρασκευή, 10 Αυγούστου 2012

Currently i am out of office

Hi. 

Currently i am out of office.
After a dick-prick period of non-stop work i will be out of office for 10 days.
Workaholic status is officially changed into alcoholic status and whatever -holic status there might be in the whole universe. It was about time.
I promise i will get drunk every single day.
I promise i will start one by one my "To Do List" by taking a shower. 
Fuck it, i prefer drinking i/o taking a shower. Tomorrow another day is rising.
I promise i will not give a fuck for anything related to house cleaning. Cooking is excluded just because it's crucial to survive.

For urgent issues you may contact with no one. Go fuck yourself. 

Thank you for reading this fucking automated response that i was forced to input. 

Best regards,


===================================


Γεια.

Αυτό θα ήταν το αυτόματο μήνυμα που θα εμφανίζονταν στο επαγγελματικό μου email αν είχα την ελευθερία της έκφρασης.

Φακ ιτ. 
Θα συμβιβαστώ με τούτο το ποστ.


Κατά τα άλλα είμαι όντως αδειούχα και επρόκειτο να blogοργιάσω τις επόμενες ημέρες. 

Εγώ και οι Saxlamares μου.


5 σχόλια:

Coula είπε...

Αυτα τα μπλογκοόργια...τα σπάνε!

Κι εγω εδω γυρω θα ειμαι!

Saxlamari είπε...

Καρπουζάτη ελπίζω

Afrikanos είπε...

Κατά το γνωστό if you wanna fuck for funny, fuck yourself and keep the money ;)

Καλές ξεκούρασες! :)

Saxlamari είπε...

@afrikanos
Ειπαμε εχουμε κριση ... μη τα κοψουμε ολα! Φχαριστω για την ευχη. Για να δουμε

Afrikanos είπε...

Μα όχι για μας! ;) για τους άλλοι! :)))