Τετάρτη, 12 Σεπτεμβρίου 2012

Η Ελλ(εει)ηνίδα

Γεια.


Οι συστάσεις για την Ελλ(εει)ηνίδα είναι περιττές αλλά για λόγους ευγένειας...
απεδώ η Ελλ(εει)ηνίδα.

Δεν έχει ηλικία.
Δεν ανήκει σε συγκεκριμένη κοινωνική τάξη.

Την συναντάς παντού.
Στο σούπερ μάρκετ.
Στην τράπεζα.
Στη δουλειά.
Στην πολυκατοικία σου.
Στην ταβέρνα.
Στο μπαρ.

Τι είναι αυτό που την κάνει να ξεχωρίζει από τις λοιπές πατριώτισσες ω ρε;

  • Η Ελλ(εει)ηνίδα φοράει μέικ απ και μάσκαρα στην παραλία.
  • Η Ελλ(εει)ηνίδα με ένα i-phone και ένα instagram γίνεται χίπστερ. Όπως εγώ. Μόνο που εγώ βγάζω τις πατούσες μου που είναι πιο άθλιες και από της θείας μου της Κοντύλως και με το intstagram ξεγελώ τον κόσμο νομίζοντας ότι είναι οι πατούσες της Μόνικα Μπελούτσι. Μαζί με τον κόσμο ξεγελιέμαι και εγώ νομίζοντας το ίδιο.
  • Η Ελλ(εει)ηνίδα ξυπνάει στις 6 το πρωί για να μακιγιαριστεί και να περάσει 10 ώρες της ζωής της καθημερινά σε ένα γραφείο κολλημένη στην οθόνη. Τακούνι included. Για να το βγάλει μπαίνοντας στο σπίτι σιχτιρίζοντας από τον πόνο. Λογικό. Φανταστείτε εσείς άντρες αντί του κλασσικού εσωρούχου να πρέπει να φοράτε στη δουλειά βρακί κορδόνι. Κάθε μέρα. Σαν φτάσετε σπίτι δε θα το βγάλετε επιτόπου; Εγώ αν ήμουν άντρας θα το έβγαζα από την είσοδο της πολυκατοικίας.
  • Η Ελλ(εει)ηνίδα από μικρή ονειρεύεται να παντρευτεί άντρα από σόι που θα φορά σκληρό κολάρο με ολόχρυσο ρολόι. Θέλει τα ώπα της βρ' αδερφάκι μου. 
  • Η Ελλ(εει)ηνίδα μπορεί να μιλάει δυνατά στο τηλέφωνο με την φίλη της για τις καλοκαιρινές τις διακοπές στην Ιταλία. Λες και είχα διάθεση να ακούσω για τα μαγαζιά της Via Montenapoleone στο Μιλάνο. Άσε μας κουκλίτσα μου να πιούμε τον καφέ μας και να διαβάσουμε με την ησυχία μας τις Saxlamares μας.
  • Η Ελλ(εει)ηνίδα μπορεί να σε γδύσει με τα μάτια της όσο ένας λιγούρης άντρας. Μόνο που αυτή θα το κάνει από ζήλια και όχι από καύλα. Γιατί απλά εσύ είσαι πιο γαμάτος από αυτήν. That's a fact. 
  • Η Ελλ(εει)ηνίδα ακούει τα πάντα. Αν την ρωτήσεις θα σου πει από λαϊκά μέχρι έντεχνη μουσική. Δηλαδή από Πάολα μέχρι Χατζηγιάννη. Μέχρι εκεί.
  • Η Ελλ(εει)ηνίδα θα έρθει στο γάμο σου και θα σου πει και του χρόνου. Αφού πρώτα σου έχει σχολιάσει αρνητικά για την μουσική σου επιλογή στο πάρτυ που με χαρά (noooot) την έχεις καλέσει. Και αφού έχει φάει ΟΛΟ το θεϊκό μιλφέιγ φράουλας που τελικά δεν της άρεσε. Απλά θεϊκό το μιλφέιγ. Ξέρω εγώ.
  • Η Ελλ(εει)ηνίδα τρώει τον αγλέορα και "από Δευτέρα δίαιτα". Επίσης πάει γυμναστήριο λίγο μετά το πασχαλινό αρνί και το πεντανόστιμο κοκορετσάκι για να είναι χωρέσει στο μικροσκοπικό και αποκαλυπτικό μαγιό βινύλ το καλοκαίρι.
  • Η Ελλ(εει)ηνίδα δεν ξέρει να μαγειρεύει. Απλά ΑΙΣΧΟΣ. 
  • Η Ελλ(εει)ηνίδα ντύνεται πολύ σέξι. Άλλωστε αυτός είναι ο ρόλος μιας γυναίκας. Να ντύνεται σέξι. Και αυτό φαίνεται εκ του αποτελέσματος. Τα σχολιανά και τα σφυρίγματα από καγκουροπίθηκους άντρες δίνουν και παίρνουν. Μια βόλτα στη Φωκίωνος, πλ. Μπουρναζίου, πλ. Ελευθερίας, πλ. Κύπρου θα σας πείσει.
  • Η Ελλ(εει)ηνίδα έχει φεσώσει τον άντρα της. Όχι. Δεν μιλάω για μένα. Όχι. Όχι. 
 
Προώθησέ το σε 14 φίλους σου αν σου αρέσει το κοκορέτσι και η τύχη θα σου χτυπήσει την πόρτα


6 σχόλια:

Afrikanos είπε...

Δεν μου αρέσει το κοκορέτσι, μόνο τα καλοξεροψημένα αντεράκια (όταν έχει), νιξ ελς! :)


(...την γκαντεμιά μου μέσα!...)

ΤΟ ΜΙΑΣΜΑ είπε...

enas filos mou eixe grapsi kapote ena poihma pou legotane elleinida.. einai genika gnosti ataka?

Saxlamari είπε...

@Afrikanos την προκάλεσες την γκαντεμιά σου βλέπω

@ΜΙΑΣΜΑ Και αν είναι και αν δεν είναι γνωστή.. θα την κάνουμε εμείς. Είναι ο κάγκουρας σε θηλυκό.

Afrikanos είπε...

λόγω μη-έλξης κοκορε-τσίου? :)

Saxlamari είπε...

@Afrikanos ε ναι. Λόγω μη-έλξης του κόκκορα με μπάμιες στο φούρνο;

Afrikanos είπε...

Μα δεν υπάρχει μη-έλξη του κόκκορα με μπάμιες στο φούρνο!!!

Από τ' αγαπημένα μου! :)