Τετάρτη, 17 Οκτωβρίου 2012

Πιθανές απαντήσεις

στον επόμενο τυχερό που θα με ρωτήσει πότε θα κάνω παιδιά:
  1. Σήμερα στις δέκα παρά τέταρτο (περίπου).
  2. Για τον επόμενο χρόνο θα είμαι αδιάθετη.
  3. Είμαι στείρα.
  4. Είναι στείρος. 
  5. Είναι γκέι.
  6. Είμαι μπάι.
  7. Δε πιστεύουμε στο σεξ μετά το γάμο. 
  8. Η θρησκεία μας, μας απαγορεύει να κάνουμε σεξ μετά το γάμο. Ότι κάναμε κάναμε. Βλ. #7
  9. Δεν έχουμε λεφτά. Εγώ δηλαδή, αλλά έτσι θα πω. Ότι δεν έχουμε.
  10. Είμαι έγκυος. noooooot

Όσο, για το δεύτερο παιδί-εάν και εφόσον ερωτηθώ- θα απαντήσω διορθώνοντας ότι είναι το τρίτο. 
χα


Γεια.

19 σχόλια:

Iznogold είπε...

εχεις πλακα.
εμενα οταν με ρωτανε ποτε θα κανω παιδια λεω κατι ιμο σε φαση ο κοσμοςειναισκαταδενπροκειταινακανωπαιδια.

Saxlamari είπε...

IZNO ζειςέναδράμαφάση;

Iznogold είπε...

ζωδραμακανειςδενεχειζησειοτιεζησαεγωσαςπαρακαλωθαυμαστεμε

Saxlamari είπε...

σκανένας
εχουμεαλληεπιλογη;

Iznogold είπε...

ο σκανενας ειναι φιλος...

Saxlamari είπε...

αι νόου

PAPATSOLIS είπε...

ΕΙΝΑΙ ΑΠΟ ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΠΟΥ ΛΕΓΟΝΤΑΙ ΣΟΥ ΖΗΤΟΥΜΕ ΣΥΓΝΩΜΗ,ΔΕΙΞΕ ΚΑΤΑΝΟΗΣΗ

Saxlamari είπε...

@PAPATSOLIS είναι από τα πράγματα που πρέπει επιτέλους να σταματήσουμε να λέμε.
NO MERCY
KILL THEM ALL!

Ανώνυμος είπε...

de mporo na katalavw giati to oti o kosmos ine skata apotelei logo gia na min kanei kaneis pedi.isa isa, akrivws epidi ine skata prepei na kanete pedia.

se episa?

loipon avrio thelw test eggimosinis

n.

ΤΟ ΜΙΑΣΜΑ είπε...

kante paidia, soste to ethnos, exoume ipogenitikotita, mathete tous to pisteyo kai ton ethniko imno. kante agoria na prostateysoun tin patrida.. gioo eee gio. oxi kori.

Saxlamari είπε...

@ΜΙΑΣΜΑ δε μπορώ. είμαι στείρα.

Koueen είπε...

Ομοιοπαθούσα κι εγώ αλλά όχι και τόσο ευρηματική οφείλω να ομολογήσω. Θα αρχίσω να λέω το 7 γιατί μου πάει, ελπίζω να μη σε πειράζει.

Koueen είπε...

Γιατί η πρώτη ερώτηση που μου κάνουν είναι "γιατί δεν παντρεύεστε" και όταν τους λέω "όποιος θέλει να κάνει παιδιά παντρεύεται" ακολουθεί η αμέσως επόμενη. Τουλάχιστον να γλυτώσω τη δεύτερη.

Saxlamari είπε...

@Koueen ειναι γιατί πεθαινοντας, στην τελευταία σου ανασα να πρέπει να ξεστομίσεις οτι έζησες απατώντας μια ζωή σε ερωτήσεις. Γενικά.

ΤΟ ΜΙΑΣΜΑ είπε...

@saxlamari
an eisai stira den anikis stin areia fili kai prepei na thanatothis.

Fallen angel είπε...

απάντηση τύπου "έχω υιοθετήσει 10 παιδάκια απο την Αφρική -κι ακόμα μένουν εκεί δηλαδή", προκαλεί σάλο. Προσοχή.

Saxlamari είπε...

@ΜΙΑΣΜΑ ενώ αν δεν ήμουν απλά θα ήμουν σπιτάκι μου νοικοκυρά στα τέσσερα. Καλύτερα στείρα.

@Fallen Angel αυξάνεις το ερωτηματολόγιο.

Fallen angel είπε...

@σαχλαμάρι μαλακία τότε.

Katrin είπε...

Όχι πια σεξ. Μόνο πίπες.