Πέμπτη, 15 Νοεμβρίου 2012

Τι είναι;

ένας μπουφετζής που αντί να εκτελέσει την παραγγελία μου -στο διάλειμμα μου για καφέ- είχε βγάλει τη λίστα των ερωτήσεων;

#ΜΑΛΑΚΑΣ#


Μπουφετζής: Πολύ δουλεύεις βλέπω...
Saxlamari:  Όλα τα ξέρεις. Θα μπορούσα να έχω ένα τασάκι σε παρακαλώ;
Μπουφετζής: Περίμενε γιατί μου τα έχουν πάρει όλα και δεν έχει μείνει κανένα στη μπάρα.
Saxlamari: Πολύ οργανωμένος είσαι βλέπω... Μου επιτρέπεις να κάνω και εγώ την κριτική μου για τη δουλειά σου, ε;
Μπουφετζής: ... Στο facebook είσαι τώρα; (βλέποντας το κινητό στα χέρια μου)
Saxlamari: Όχι
Μπουφετζής: Στο twitter;
Saxlamari: Ατύχησες.
Μπουφετζής: Ε τότε στέλνεις μήνυμα.
Saxlamari: Όχι. Έχεις άλλη μια ευκαιρία.
Μπουφετζής: Ε τότε παίζεις παιχνίδια.
Saxlamari: Λυπάμαι. Χάσατε. 

Αυτός ήταν σημερινός σύντομος διάλογος που θα μπορούσε να ήταν απλά μονόλογος μη απαντώντας στις βαρετές ερωτήσεις του.
Αυτό γίνεται και όταν πάω μια φορά στο τρίμηνο για κούρεμα. Μια ώρα συνεχών ερωτήσεων. Πηγαίνεις για μαλλί και βγαίνεις εξαντλημένη από τις ερωτήσεις. Καλύτερα κρατούμενη των SS παρά της κομμώτριας μου.

-Τι κάνεις;
*ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΝΑ ΠΙΑΣΕΙΣ ΤΟ ΨΑΛΙΔΙ ΝΑ ΜΕ ΚΟΥΡΕΨΕΙΣ.
-Ο αντρας σου που ειναι;
*ΣΙΓΟΥΡΑ ΟΧΙ ΕΔΩ.
-Η δουλειά πως πάει;
*ΣΚΑΤΑ
-Βγαίνεις καθόλου έξω;
*ΝΑΙ. ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΤΟ ΜΕΤΑΝΙΩΝΩ. ΚΑΛΗ ΩΡΑ ΣΑΝ ΚΙ ΑΥΤΗ.
-Θα πάτε πουθενά την Πρωτοχρονιά;
*ΝΑΙ. ΣΤΗ ΧΟΝΟΛΟΥΛΟΥ ΓΙΑ ΣΚΙ.



Γεια.

4 σχόλια:

Partali είπε...

οι χειρότεροι είναι οι οδοντίατροι που σε αρχίζουν στις ερωτήσεις και εσύ δεν μπορείς να τους απαντήσεις με την μαλακία στο στόμα...

Afrikanos είπε...

Partali, και μετά σε ξαναρωτάνε: "Τι είπες? δεν σε κατάλαβα?"

(βγάλε την μαλακία από το στόμα μου να σε φτύσω στα μούτρα να καταλάβεις!!!)

χαχαχαχαχα

ΤΟ ΜΙΑΣΜΑ είπε...

Gt tetia neyra ore saxlamara.. araxee h zwh einai oraia xero gooo...

Saxlamari είπε...

Γεια