Πέμπτη, 29 Νοεμβρίου 2012

Ο Σαλιάρης


Γεια.

Ποιές οι ευεργετικές ιδιότητες του μπάνιου;

  • Χαραλώνει και ευωδιάζει το σώμα.
  • Καθαρίζει. Δεν απολυμαίνει. Εκτός αν έχετε πάρει χοντρική incocept σε συσκευασία 5 λίτρων το οποίο έχετε αποθηκεύσει στο ντουλάπι του μπάνιου με τα λοιπά καθαριστικά σπιτιού. Μήπως βλέπετε πολύ Greys Anatomy? Μήπως το βάζατε καθαρό οινόπνευμα με λάδι για άφτερ σέιβ όταν ήσασταν μικροί;
Και είσαι έτοιμος έξοδο.  Εγώ δηλαδή. Έτοιμη για έξοδο. Μυρωδάτη και τσιγαρού. Άνευ συζύγου σε επαγγελματικό ιβέντ.

Πριν την έξοδο:
-Λουκουμάκι είσαι σήμερα, λέει ο σύζυγος ανοίγοντας την πόρτα.
Είναι η στιγμή που σκέφτεσαι «δεν είναι δυνατόν, μάλλον με έχει μπερδέψει με τον κολλητό του και μου το λέει αυτό. Σε λίγο θα περνάω από το σαλόνι και θα ανακοινώνει βαθμολογία. 10!10!». Aλλά τελικά απαντάς με χαμόγελο:
-Ευχαριστώ :)
-Εγώ ευχαριστώ.
Είμαστε Ευρωπαίοι πως να το κάνομεν.

Και φτάνεις. Στο ιβέντ. Τσιγαρού
Εγώ με τους «φίλους» μου.
Τι άλλο θα μπορούσα να ευχηθώ να έχω; Ακόμα και ένα τσουκάλι με αρνί κοκκινιστό με μακαρόνια χοντρά και μυζήθρα αν μου σέρβιραν θα με άφηνε αδιάφορη παρά το γλυκό λιπάκι του αρνιού βουτηγμένο στην κόκκινη σάλτσα αρωματισμένη με μπαχαρικά και σβησμένο με κόκκινο γλυκό κρασί.
Ανάμεσα τους ήταν και ο Σαλιάρης. 
Ο κακότροπος σαρωτής κινούμενου θηλυκού με βυζιά.

Ο Σαλιάρης μας λοιπόν.
Είναι το αρσενικό που έχει ξεπεράσει σε απόδοση ακόμα και τον νέο σαρωτή της Canon LiDE110.
Και ενώ η Μαντώ μας λέει για όλες τις αισθήσεις της... ο Σαλιάρης έχει μόνο όραση και αφή.
Οπως ένα scanner, στον Σαλιάρη ο μηχανισμός σάρωσης είναι τα μάτια του. Αξία ανεκτίμητη. Για έναν Σαλιάρη ο ευνουχισμός γι' αυτόν είναι να του βγάλει κανείς τα μάτια με αιχμηρό μολύβι. Σπούκι. Ή να του κλείσει κανείς τα μάτια του. Τσα?!
Τεχν. Χαρακτηριστικά:
Χρόνος απόκρισης αναγνώρισης σώματος με βυζιά (οποιαδήποτε βυζιά): 0,5 sec.
Ταχύτητα σάρωσης από την κορυφή εως τα νύχια ενός σώματος με στήθος: 2 sec.
Χρόνος εξαγωγής χεριών από την τσέπη στη γυναικεία πλάτη με τα βυζιά: 5 sec.
Χρόνος εξαγωγής Χριστοπαναγίας δια του στόματός μου: 0,00001 sec.

Λυσσάρες. Όλοι σας.
Μη δείτε γυναίκα και δεν σκανάρετε πρώτα.

Ο κόσμος λέει καλησπέρα πρώτα. Είναι από τις βασικές αρχές ευγένειας.
Κατόπιν μια σωστή χειραψία είναι ο ευρωπαϊκός τρόπος ενός ευγενικού χαιρετισμού και όχι να χαϊδεύετε με τον αντίχειρά σας την γυναικεία παλάμη κατά την χειραψία. Αν θέλω να ερεθιστώ θα πάω σπίτι μου. Ή θα δω ειδήσεις στο Star.  Ή θα φάω μια σάντουιτσάρα από την «Βαρβάρα» στην Πειραιώς. ΣΟΡΥ.
Την επόμενη φορά που θα χαϊδέψετε γυναικεία πλάτη, φροντίστε να γνωρίζετε καλά την αγκαλιαζόμενη. Αν πέσετε στη κουμπάρα μου, για παράδειγμα, το ελάχιστο που θα ακούσετε είναι "γαμώτηπαναγιασου". Μην βιαστείτε όμως να την κρίνετε άσχημα λέγοντας την λαχαναγορίτισα ή ίχνος γυναίκας. Εσείς θα το έχετε προκαλέσει αυτό.
Το ίδιο ισχύει και για ψηλάφηση γυναικείου σαγονιού ή το κλείσιμο του ματιού. Δε γκρικ γουέι. Το βαρύ και ασήκωτο. Το "παμετωραστιςτουαλετεςνασουπεταξωταματια".
Το ότι χαμογελάμε κύριε δεν σημαίνει ότι σας γουστάρουμε κιόλας. Απλά χαμογελάμε. Είναι τόσο απλό. Το χαμόγελο είναι δείγμα θετικής ενέργειας και  καλοσύνης και όχι κάλεσμα τύπου "ανοίξαμεκαισαςπεριμένουμε". 
Όταν σας λέμε «χαρήκαμε που σας είδαμε» σε αυτό το επαγγελματικό ιβέντ δεν σημαίνει ότι είναι αλήθεια. Είναι απλά trolling που ΔΕΝ αντιλαμβάνεστε. Άλλωστε αυτός είναι ο σκοπός. Να μην το αντιλαμβάνεστε. 
Να είστε βέβαιοι ότι παρά την ευθυμία μου θα προτιμούσα την σαντουιτσάρα μου από την «Βαρβάρα» στην Πειραιώς από την ιδρωμένη παλάμη σας πάνω μου, το ιδρωμένο μουστάκι σας και τα σάλια σας να πέφτουν σαν να έχετε καταπιεί ζωμό λεμονιού.
Όσο για εσάς γερο-Φορτόγκες σάψαλαάνωτωνεβδομήνταεπιχειρηματιες βγείτε επιτέλους στη σύνταξη. Οτι βγάλατε βγάλατε. Ότι πηδήξατε πηδήξατε. Εσείς νομίζετε ότι επειδή είχατε επιτυχημένη επαγγελματική σταδιοδρομία θα μπορέσετε να καταπολεμήσετε τον προστάτη, την αρτηριοσκλήρωση και το αλτσχάιμερ. Άσε μας παππούλη μου και δώσε την σκυτάλη στον νιό.  

Σε κάποιους χωριάτες τελικά δε χρειάζεται να τους δώσεις θάρρος για να σου ανέβουν στο κρεββάτι. Ανεβαίνουν απρόσκλητοι από μόνοι τους. Ίχνος ευγένειας.
Και ότι κάτσει.
Αμ δε.


Καλό σας βράδυ. 


πι.ες. Βρε xtapodi δε μπορώ να ενσωματώσω το φαινόμενο της πεταλούδας.

12 σχόλια:

bremelaxrinaki-paliokoritso είπε...

Χίλια δίκια σου δίνω...Eίναι ο γνωστός ''ότι κουνιέται πυροβολιέται'' ε?χαχαχα...το τί γέλιο έχω κάνει δε λέγεται με την περιγραφή σου...
Καλό βραδάκι :)

tremens είπε...

Εξαίρετο, μου θυμίζει τον δικό ου πέφτουλα!

Afrikanos είπε...

Εγώ πάλι θ' αναφωνήσω:

ΤΙ ΕΧΕΙΣ ΠΑΛΙ Μ' ΑΥΤΟΝ ΤΟΝ ΑΓΙΟ ΑΝΘΡΩΠΟ ΤΟΝ ΣΥΖΥΓΟ ΣΟΥ?!?!?!?!?!?!?!?!



(προς πληροφόρησή σου, φοράω ήδη 5 αλεξίσφαιρα, αδιάβροχο κράνος και στολή S.A.G.A.P.O. χαχαχαχα)

kalamari είπε...

Α ρε αφρικανε...

Την λεμε λουκουμακι, δεν της αρεσει. Δεν την λεμε, δεν της αρεσει.

Τελικα το μονο σιγουρακι ειναι κανενα βρωμικο απο την βαρβαρα και τιποτα κοκορες κρασατοι.

Σε ολα τα υπολοιπα, ρισκαρεις.

Γυναικες.

Afrikanos είπε...

Ξέρω Καλαμάρι μου, ξέρω...


(και λιπάκι βουτηγμένο σε πικάντικες σάλτσες, μην ξεχνάς χαχαχαχα)


...και τώρα ρισκάρουμε βέβαια...πολύ μάλιστα ;)

Koueen είπε...

Αυτή τη στιγμή (όπως και κάθε εργάσιμη για 8 ώρες) έχω έναν τέτοιο ακριβώς απέναντί μου. Οι υπόλοιπες του γραφείου (που είναι και ευγενικές τρομάρα τους) δε χορταίνουν να με ακούν να του τη λέω. Θέλουν ειδική μεταχείριση αυτοί.

Saxlamari είπε...

@bremelaxrinaki-paliokoritso Ναι. Οτι κουνιέται πυροβολιέται. Πάει μαζί με το "πως σε λένε μανάρι;"

@tremens share the knowledge pls

@Afrikanos το θες το κινέζικο μαρτύριο εσύ. Και εγώ θεατής. Να γελάω με σαρκασμό. Και να τρώω τα κοκκινιστά μου και να γλύφω και τα δέκα δάχτυλα

@kalamari Όταν η πρόταση σου δε θα τελειώνει με την λέξη "Γυναίκες" τότε θα έχω και την διαθεση να σου ανταπαντήσω ηλεκτρονικά. Στω.

@Koueen Ευνουχισμός! Τα ματια όξω

Afrikanos είπε...

@Kalamari, όπως κατάλαβες, εγώ ρίσκαρα και την πάτησα...ώρα να μαζεύω τα μπογαλάκια μου και να πάω σε άλλη παραλία...Χάρηκα πολύ για την γνωριμία, σου εύχομαι από καρδιάς ΚΑΛΗ ΔΥΝΑΜΗ, ΓΕΡΗ ΠΑΝΟΠΛΙΑ και ΓΕΡΟ ΚΕΦΑΛΙ!!!

χαχαχαχαχα

kalamari είπε...

ΟΚ! δεν μιλαω για ολες τις γυναικες, μιλαω μονο για εσενα!

Καλυτερα τωρα;

χοχοχοχαχαχαχιχιχιχοχοχο

Katrin είπε...

Να 'ρθω να τον σφάξω;;

ΤΟ ΜΙΑΣΜΑ είπε...

Stirizoume kalamari.. astin na leei!!!

kalamari είπε...

Απο στιγμή σε στιγμή θα βγάλει ανακοίνωση υποστηριξης μου και ο ΟΗΕ...

Ευχαριστώ σύντροφοι.

ΥΓ. Μίασμα, ο Supreme Oppressor σε έβαλε στην λίστα.