Δευτέρα, 31 Δεκεμβρίου 2012

Αστρικό έτος 2012

Γεια.
 
Είναι ανεξήγητο το γεγονός ότι η Γη διανύει το 4,κάτι δισεκατομμυριοστό έτος της και ωστόσο οι άνθρωποι που φιλοξενεί πάνω της επιμένουν ότι διανύουμε την τελευταία ημέρα του έτους 2012.
 
Ολα ξεκίνησαν από το ground zero. Την γέννηση του Χριστού. Πριν από αυτό κάτι πρωτόπλαστοι, κάποιοι Μωυσήδες, προφήτες και μια πληθώρα Εβραϊκών ιστοριών κινούνταν διαδραματίζονταν πριν την γεννηση του. Αλλά είπαμε με την γέννηση του Χριστού να μηδενίσουμε το κοντέρ για λόγους ευκολίας. Και μαζί με εμάς τους Χριστιανούς να υποχρεώσουμε και τους λοιπούς άθρησκους ή αλλόθρησκους να διανύουν και αυτοί τα ίδιο έτος.
Αλλωστε, που χρόνος τώρα να γράφουμε το πραγματικό αστρικό έτος σε επίσημα γραπτά; Ή ακόμα ποιός ο λόγος να χρησιμοποιεί η γειτονική μας χώρα Τουρκία διαφορετική μέθοδο χρονολογίας επειδή απλά ο Μωάμεθ γεννήθηκε μεταγενέστερα του Ιησού;

Να. Φανταστείτε.


Δευτέρα, 31 Δεκεμβρίου 4564912098

Αγαπητό μου ημερολόγιο, 
Σήμερα είναι η τελευταία μέρα του αστρικού έτους 4564912098. Θυμήθηκα πόσο όμορφα είχα περάσει πέρισυ παραμονή πρωτοχρονιάς του 4564912097 στην Παλαιοκαστρίτσα.

Μπλα μπλα μπλα

Είδατε;

Σαν σειριακός αριθμός από γάλα νουνού σε σουπερ μάρκερ διαβάζεται.
Δε βαριέσαι. Ας μείνουμε σε τετραψήφιο αστρικό έτος. Δε θα είμαι εγώ άλλωστε αυτή που θα αλλάξει την παγκόσμια χρονολόγηση σε τούτη τη Γη. Είδαμε και που το φώναζαν οι αρχαίοι υμών πρόγονοι ότι η Γη είναι στρογγυλή και έπρεπε να περάσουν χιλιάδες χρόνια αργότερα για να τους δικαιωσούν.



Φανταστείτε τώρα και ένα Τουρκάκι να γράφει:
 
Δευτέρα, 31 Δεκεμβρίου 1442 μ.Μ.,

Αγαπημένη μου Σεχραζάτ, 

Είμαι τόσο μεθυσμένος, 
που δε ξέρω από που μπαίνω,
ούτε από που να βγω.
Έχασα τη γη το φεγγάρι και τον ουρανό.
Μη μου βάζης άλλο κρασί στο κύπελλο,
ρίξε το κατευθείαν στο στόμα μου.
..Γιατί δε ξέρω πια ούτε που είναι το στόμα μου.

ο Αγαπημένος σου,
Jalal ad-Dīn Muhammad Rumi 


Είδατε;
Εγώ φαντάζομαι έναν μεθύστακα Ρούκουνα του 15ου αιώνα, ενώ το γράμμα αυτό είναι του αστρικού έτους 2012 από έναν καψούρη που μόλις χώρισε και ήπιε ένα τσιγάρο παραπάνω. Κρασάκι παραπάνω.


2012.
Ας είναι λοιπόν.
Ας είναι το τελευταίο αστρικό έτος όπου περάσαμε τις 365 περιστροφές της Γης πληρώνοντας τις αμαρτίες των Ελλήνων ψηφοφόρων. NOT.
Ας είναι το τελευταίο αστρικό έτος στο οποίο η ΔΕΗ ανακοίνωσε για τελευταία φορά αύξηση τον τιμοκατάλογό της. ΝΟΤ.
Ας είναι το τελευταίο αστρικό έτος που πήγα στο σούπερ μάρκετ και αγόρασα μπλε τυρί Δανίας με 8 ευρώ το κιλό και όχι ροκφόρ Γαλλίας με 35 ευρώ το κιλό. ΝΟΤ.  Και ας μη τρώω ροκφόρ.
Ας είναι το τελευταίο αστρικό έτος όπου οι φτωχοί φθόνησαν τους πλουσίους και οι πλούσιοι αγνόησαν απαξιωτικά την γενιά των 800, των 500 και των ανέργων. ΝΟΤ.
Ας είναι το τελευταίο αστρικό έτος όπου μου πήρε τη θέση στην ουρά της τράπεζας κάποια άγνωστη. ΝΟΤ.
Ας είναι το τελευταίο αστρικό έτος που μου κορνάρει ένας άγνωστος πίθηκος οδηγός επειδή σταμάτησα στη διάβαση πεζών. ΝΟΤ.
Ας είναι το τελευταίο αστρικό έτος όπου στείλαμε τα παιδιά μας στο σχολείο και επέστρεψαν με μώλωπες από συμμαθητές τους. ΝΟΤ.
Ας είναι το τελευταίο αστρικό έτος αναξιοκρατίας-λαϊκότητας-ωχαδερφισμού. ΝΟΤ.
Και ας είναι το τελευταίο αστρικό έτος που παίζω τζόκερ και δεν κερδίζω.


Καλή χρονιά - σε όποιο έτος και να βρισκόμαστε.
Εγώ πάντως ανυπομονώ να διανύσω τις επόμενες 365 περιστροφές της Γης οσο το δυνατόν με λιγότερα προβλήματα, περισσότερο χαμόγελο. Και με ένα τυχερό δελτίο Τζόκερ.


Saxlamari.

 

5 σχόλια:

Partali είπε...

Η Γη διανύει το 30ο έτος από την γέννηση μου, όλα τα άλλα δεν έχουν σημασία!

Καλή Χρονιά Saxlamari!

PAPATSOLIS είπε...

ΑΣ ΕΙΝΑΙ..... ΤΟ ΚΑΙΝΟΥΡΙΟ ΜΑΣ ΛΑΘΟΣ ΚΙ ΑΣ ΕΙΝΑΙ... ΛΑΘΟΣ ΟΡΙΣΤΙΚΟ. ΑΣΧΕΤΟ ΤΟ ΞΕΡΩ, ΑΣ ΕΙΝΑΙ

Saxlamari είπε...

@Partali 30 μ.P. Day 1 - Καλή χρονιά

@Papatsolis - κρασάκι;
:)

Afrikanos είπε...

Ειδικά για το τελευταίο ΝΟΤ!!!

Προηγούμαστε κιουρία μου, πως να το κάνουμε δλδ???

Εξάλλου, είμαστε στο αστρικό έτος 4.654.343.656 μ.Α. κι ελεήσω Εγώ, μπορεί να σου αφήσω το επόμενο δελτίο Τζόκερ! ;)

Καλή Χρονιά κι ευτυχισμένος ο Οβελίας ημών!

Saxlamari είπε...

Δόξα σοι Αφρικανέ και τυχερά τα δελτία Σου!