Τετάρτη, 19 Δεκεμβρίου 2012

Βιογραφικό Σημείωμα

Γεια.

Ονομάζομαι Saxlamari και σας επισυνάπτω το βιογραφικό μου σημείωμα για την κάλυψη θέσης Chied of Volunteering.
Δηλώνω επίσης ότι γνωρίζω ότι θα αργήσει να χτυπήσει στο κινητό μου και γι' αυτόν τον λόγο ζητάω να προσευχηθείτε για μένα. Έχω ήδη μοιράσει την προσευχή σε φαμίλια και άμεσο κοινωνικό μου κύκλο. Κλικ εδώ για ανάγνωση.

============
κλικ εδώ κλικ εκεί κλικ και παραπέρα μέχρι να ανοίξει το επισυναπτόμενο αρχείο
============

Saxlamari. Χωρίς επίθετο.
Διεύθυνση κατοικίας: Περισσότερες ώρες τις περνάω στη δουλειά μου.
Προσωπική κατάσταση: Παντρεμένη, εργαζόμενη, όχι μητέρα, μια καλή νοικοκυρά. Για το τελευταίο αμφιβάλλω. Δεν είχα στρώσει σεμεδάκια για 2 ολόκληρες εβδομάδες τις προάλλες. Λίαν απαράδεχτη.


Σπουδές
Διόλου ανώτατες. Είμαι από αυτές που παίρνουν τις δουλειές από τους έχοντες πτυχία και που μειώνουν τις αποδοχές του κλάδου. Δε φταίω εγώ. Ο καπιταλισμός τα έχει προκαλέσει αυτά. Σόρρυ.


Ξένες Γλώσσες
ΑΓΓΛΙΚΑ 
ΙΤΑΛΙΚΑ 
ΚΑΙ ΜΕ ΤΗΝ ΒΟΗΘΕΙΑ ΤΗΣ GOOGLE ΔΗΛΩΝΩ ΟΤΙ ΓΝΩΡΙΖΩ ΚΑΙ ΕΒΡΑΪΚΑ.ΑΝΕΤΑ.
 

Επαγγελματική εμπειρία

02/2007 έως και σήμερα (Τα χρόνια φαίνοντα σαν αιωνιότητα):
Volunteer Assistant στην εταιρεία "Είμαστεγαμάτοικαιφορτόγκες". Ουσιαστικά εκτελώ σημαντική δουλειά για να είναι αυτοί "Γαμάτοικαιφορτόγκες" με ελάχιστο κόστος. Δεν είμαι η μόνη. Το ξέρω...για όσους προτρέξουν και σκεφτούν "δεν είσαι η μόνη Saxlamari". Κάτι σε ποιό κλισέ δεν έχετε; 
Πάλι δε φταίω εγώ. Ο καπιταλισμός τα έχει προκαλέσει αυτά. Σόρρυ.
 

06/2002 έως και 02/2007:
Volunteer newbie στην Ελληνική εταιρεία "Μπορούμεναείμαστεκαιεμείςισάξιοιπολυεθνικής". 
Εθελοντικά και εκεί ζούσα το τακτικό μου 8ωρο με θέα ανεγκέφαλες κακολαϊκές νεανίδες. Ενώ εγώ τότε ήμουν απλά ανεγκέφαλη για όλα αυτά τα χρόνια που αφιέρωσα εκεί. Τίποτα όμως δε πάει χαμένο. Πως αλλιώς θα μάθαινα από νεανίδα για τις Τακουνάτες και τους Φορτόγκες;

Σεμινάρια
"Πώς να αποδείξετε ότι δεν είστε Ελέφαντας."
   
Ατομικά Χαρακτηριστικά
Πρήχτρα στη δουλειά. Στο σπίτι ποτέ.
Καλαμπουρτζού αλλά όταν θα μιλήσουμε για μπίζνα θα πρέπει σταθούμε στο ανάλογο μπιζνεσαίο εταιρικό προφίλ.
Ομαδικό πνεύμα όταν η πλειονότητα των συναδέλφων μου δεν έχει την διάθεση να μάθει τα καθήκοντά μου και παρ' όλα αυτά μου ζητάει να γίνω η Θεά Κάλι για να έχω ένα γενναίο στοκ από χέρια έτσι ώστε να διεκπαιρεώσω όλα τα αιτήματα.
Συνέπεια και με το παραπάνω αφιλοκερδώς. Ε δε νομίζω να μην είναι δελεαστικό το τελευταίο. Ποιός εργοδότης θα αντιστέκονταν;


Συστατικές επιστολές

Διαθέσιμες εάν ζητηθούν. Αλλά εάν ζητηθούν και μου αρνηθούν να ξέρετε ότι θα είναι επειδή φοβούνται μη με χάσουν.Γιατί πάνω απ' όλα είμαι γαμάτη.
 
 
Αναμένω την απάντησή σας. Ελπιδοφόρα θετική. 


 
Με εκτίμηση,
Saxlamari.


 

3 σχόλια:

Neropistolero είπε...

Τη Δευτέρα ξεκινάτε κυρία saxlamari. Αλλά 12 ευρώ το κιλό; Κάτι καλύτερο δε μπορούμε να κάνουμε;

kalamari είπε...

Πρώτο σχόλιο:

Chied of Volunteering διαβαζω...

χμμ ...

http://www.urbandictionary.com/define.php?term=chied

Saxlamari είπε...

@Neropistolero 12 ευρώ. Σε έναν άλλο φούνο η τιμή για τα απλά ήταν 13 ευρώ. Δεν ήξερα ότι η τιμή μελομακάρονου αγγίζει τιμή μοσχαρίσιας μπριζόλας.

@kalamari Το δεύτερο σχόλιο παρακαλώ,