Σάββατο, 22 Δεκεμβρίου 2012

Εκδήλωση ενδιαφέροντος

Saxlamari γεια.


Ονομάζομαι Πολύκουστουμάτοςκαιμπιζνεσαίοςγιαναπεθάνω και ομολογώ ότι το βιογραφικό σου με εξέπληξε και θα ήθελα πολύ να συνεργαστείς μαζί μου στην εταιρεία που διοικώ.
Η εταιρεία μας βασισμένη στην πολυετή πείρα της προσφέρει ΜΟΝΟ υψηλές απαιτήσεις στο προσωπικό της. Και το προσωπικό της το δέχεται απλόχερα θυσιάζοντας οικογενειοώρες εις το όνομα της εταιρείας και της Αυτού Μεγαλειότης μου.
Η αφοσίωσή του προσωπικού φαίνεται και εκ του αποτελέσματος. Οι απασχολούμενοι 12 ωρών καθημερινά στην εταιρεία μας έχουν συμβάλλει στην αύξηση των κερδών μας -παρά την οικονομική κρίση. Το οτι μειώσαμε το προσωπικό μας και τους μισθούς των υπολοίπων που παρέμειναν δεν αμαυρώνει την φήμη μας. Έχουμε φίλους στην επιθεώρηση εργασίας και τα δώρα που τους προσφέρουμε είναι μεγίστης αξίας. Και όλοι μένουν ευχαριστημένοι.

Αυτό που μας προσέλκυσε στο βιογραφικό σου είναι η πρηχτροσύνη σου. Θέλουμε ανθρώπους δίπλα μας να επιμένουν και να νικούν. Ποιος συνεργάτης δε θα έρχονταν σε συμφωνία μαζί σου μόνο και μόνο για να σε αποφύγει γιατί απλά τον κούρασες με την επιμονή σου;
Οι διόλου ανώτατες γνώσεις σου είναι αυτές που θα αυξήσουν ακόμα περισσότερο τα κέρδη μας αφού θα καλύπτεις τις υψηλές μας απαιτήσεις με την ελάχιστη αμοιβή.
Σε διαβεβαιώνω ότι η επαγγελματική εμπειρία που θα αποκομίσεις δίπλα μας για εμάς και τις πολυτελείς ζωάρες μας θα αποτελέσει επιχειρηματικό όπλο του μέλλοντός σου. Άλλωστε, ποιός δε θα ήθελε  να έχει στο βιογραφικό του αποτυπωμένο το όνομα της εταιρείας μας;



Με εκτίμηση,
Πολύκουστουμάτοςκαιμπιζνεσαίοςγιαναπεθάνω.

3 σχόλια:

tremens είπε...

Εξαιρετική ευκαιρία, εγώ δούλευα στου Φραγκατοτζιπαριστουςαλλαδενπληρωνωγιανακανωοτιγουσταρωοτανγουσταρω και είμαι εξαιρετικά ικανοποιημένος. Τώρα που έμεινα άνεργος θα κάνω την προσευχή που προτείνεις στο προηγούμενο post σου κάθε βράδυ αφού πλύνω τα δόντια μου μπας και βρω χαΐρι σε καμιά εταιρεία κανενός Αχρηστοκοστουματουμετζιπκαιγυναικαφωκια να βρω την υγειά μου!

Neropistolero είπε...

Και εις ανώτερα. Πάντα χαίρομαι να βλέπω συμπολίτες μας να πάνε μπροστά στη ζωή τους. Αλίμονο σε μας τους υπόλοιπους. Τέτοιες ευκαιρίες δε βρίσκεις κάθε μέρα.

Saxlamari είπε...

Φχαριστώ guys.
Αν όμως κοπιάσω και αμοιφθώ αναλόγως και πάρω και εγώ τζιπ μη τα βάλετε μαζί μου.

;)