Κυριακή, 20 Ιανουαρίου 2013

Η αληθινή ιστορία για τον στιγμιαίο καφέ

Γεια. 

Σας μεταφέρω τα γεγονότα όπως ακριβώς μου το είπε εψές ένα απόφοιτος ΤΕΙ Πληροφορικής και νυν φοιτητής του Ε.Μ.Π.
Ετών 35.
Χωρίς εργασιακή εμπειρία. Δε χρειάστηκε, όπως έμαθα αργότερα, γιατί ο πατέρας του φροντίζει για όλα. ΟΚ. Δεκτόν. 

"Ο στιγμιαίος καφές αποτελείται από τα κατακάθια όλων των κόκκων καφέ και από διάφορα χημικά που δημιουργούν τον αφρό του καφέ"

Και εγώ τον ρώτησα με απόλυτη σοβαρότητα: 
-Τι είδους χημικά;
Και απάντησε με αμήχανο γέλιο:
-Χλωρίνη κλπ.

Συμπέρασματα:
Που είναι ο φορέας που πιστοποιεί την καταλληλότητα των τροφίμων και αφήνει να κυκλοφορούν στο εμπόριο καφέδες με χημικά;Ε;
Για έναν λόγο χαίρομαι που δεν είμαι της Ανωτάτης Εκπαίδευσης. Για να δικαιολογούμαι για τις Saxlamares μου. 

Τώρα τώρα πάω να βάλω καφέ σε μια λεκάνη και θα πετάξω εκεί μέσα ένα τζην μου. Να δω. Θα ξεβάψει;



Καλημέρα ΟΛΗ ΜΕΡΑ


5 σχόλια:

Partali είπε...

Σαχλαμάρες!
Το πουρί το διελύει πάντως...

paliokoritso.... είπε...

Δεν ξέρω αν αληθεύει,ξέρω όμως ότι γενικά δεν πίνω καφέ γιατί δε μου αρέσει...Αν ισχύει πάντως,δώσε σήμα να ξέρω,χαχαχα...φιλάκια πολλά :)

Afrikanos είπε...

Σύμφωνα με την ιατρική, θα γίνει ώσμωση, ανταλλαγή υγρών και το τζιν σου θα γίνει καφέ και το νερό τζιν!

Να το πιεις στο ποτήρι θα είναι μετά! χαχαχαχαχα

Saxlamari είπε...

@Partali πουρί; για άλλη λεκάνη μιλάμε. Αυτή την πλαστική στα σουπερ μάρκετ 3 ευρώ. How To Basic fun είσαι;

@paliokoritso και εσύ της ανωτάτης βλέπω :p

@Afrikanos Γιατρέ, αχρείαστος να σαι... η επιστημονική σου προσέγγιση ήταν η λύση στο πείραμα μου. Thanks doc.

Afrikanos είπε...

Ιτς ολγουεϊζ (με φτερά) μάι πλέζουρ!