Τρίτη, 12 Μαρτίου 2013

Λεφτά! (πάνω απ' όλα)

Γεια. 

Ποιός τα λεφτά δεν αγάπησε; 

Μόνο κάποιοι ασκητές, μοναχοί στο μακρινό Θιβέτ, καλλιτέχνες της έντεχνης ελληνικής μουσικής,            χίπηδες, ατενίστας και λοιποί άλλοι ακτιβιστές εθελοντές τύπου "θέλουμεαγαπηκαιπαγκόσμιαειρήνησεόλοτονκόσμο"

Εγώ τα αγαπώ πολύ. Πως το λεν; Είμαι φιλοχρήματη. 

Βλέπω λεφτά και μου γυρίζει το μάτι ανάποδα. 
Ακούω κέρματα να πέφτουν και πέφτω γονυπετής να τα πιάσω. 

Ποιός δεν έχει τραγουδήσει για τα λεφτά;

Pink Floyd
Flying Lizards
Dire Straits
Abba
κ.ο.κ.

Και από τοπικιστικής άποψης έχουμε:

Κραουνάκης
Γριά Βίσση 
Ο "θατακάψωταρημάδιαταλεφτάμου" - ανάθεμα αν ξέρουμε οτι ο καλλιτέχνης που το πρωτογραγούδησε λέγονταν Παπαδάκης Μάνος
κ.ο.κ.

Και έχω και την Βιτάλη να με ρωτάει ΤΙΤΑΘΕΛΩΤΑΛΕΦΤΑ

Να σου πω τι τα θέλω Λένκο μου:

Να πάω στη δουλειά μου.
Να πιω τον πρωινό μου καφέ.
Να πάρω πάνες για το παιδί μου.
Να δώσω εισφορά για τις εξετάσεις αίματος.
Να πληρώσω την τελευταία δόση για την εφορία.
Να πληρώσω το σουπερ μάρκετ.
Να ψωνίσω παπούτσια στο παιδί μου.
Να πληρώσω τους λογαριασμούς.
Να δώσω χαρτζιλίκι στο παιδί μου.
Να βάλω βενζίνη στο αυτοκίνητο.
Να εξοφλήσω το δάνειο.
Να πληρώσω το κινητό.
Να αγοράσω μια δεσμίδα εισιτήρια για τον ΗΣΑΠ.
Να χαρτζιλικώσω τον παπά για το τρισάγιο που θα κάνει στην γιαγιά μου.
Να πάρω την τσάντα που είδα στη βιτρίνα και λιγουρεύτηκα σα να ταν αρνί κοκκινιστό με χυλοπίτες και μυζήθρα (γιαμ).
Να αγοράσω κουλούρι με σταφίδα.
Να κουρευτώ.
Να κεράσω την φιλινάδα μου καφέ.
Να πάρω ένα βρακί.
Να
Να
Να
Να παίρνω και σταματημό να μην έχω.


Και μη διαβάσω κανένα σχολιανό περί αλλαγής τρόπου ζωής. I KEEL YOU.
Ο άνθρακας δεν επανέρχεται στην πρωτογενή του μορφή. 
Ότι έγινε-έγινε. Το μήλο το έφαγε η Εύα - δεν υπάρχει γυρισμός.

Λεφτά λοιπόν. Πάνω απ' όλα. 
Λεφτά να έχουμε για να έχουμε υγεία, παιδεία και καλή ποιότητα ζωής.

Καλό σας βράδυ.

6 σχόλια:

paliokoritso.... είπε...

Δυστυχώς έτσι είναι...
Φιλιάααα

Afrikanos είπε...

Δεν μ' αρέσει...
καθόλου δεν μ' αρέσει...

αλλά.....

θα πρέπει να συμφωνήσω μαζί σου, την τύχη μου μέσα!!!

...με πέτυχες σε αδύναμη κρασί...χικ


Υ.Γ. Πεθαίνω στο γέλιο με τις ασχετοσύνες τις ετικέτες σου! χοχοχο

Saxlamari είπε...

@Afrikanos Απάντηση Υ.Γ. :
παρμένες από την καθημερινότητά μου.

@paliokoritso Γιατί δυστυχώς; Αρκεί να μαθαίνουμε να το λέμε όλοι σωστά.

ΤΟ ΜΙΑΣΜΑ είπε...

ta lefta einai gia ton poutso, kalista tha mporouse na ifistate kinonia dixos nomisma. Alloste nomisma ti simenei? Kati pou NOMIZOUME oti exei axia :)

( telika eimai pio psagmenos apo oti sikoni h aisthitiki mou. gamo to simban kai to ego mou.)

Saxlamari είπε...

Ω Μίασμα σφύριξε χαρούμενα, μπορείς!

Καλημέρα + Γεια

ΤΟ ΜΙΑΣΜΑ είπε...

kala min nomizeis, pio palia ta eblepa xirotera ta pragmata, teleutaia me exoune piasi/kopsi oi amites motions.