Κυριακή, 14 Απριλίου 2013

Γυναίκα v.3.0.

Γεια.

Γυναίκες.
Μιλάμε πολύ. 
Είναι γιατί έχουμε στόμα και φωνητικές χορδές και μάθαμε από γεννησιμιού μας να τα χρησιμοποιούμε. Ενστικτωδώς. 
Μιλάμε πολύ όμως. Και αυτό -φαντάζομαι- στα αντρικά αυτιά θα καταλήγει σαν ένας συνεχής θόρυβος.
Ιδανικό παράδειγμα είναι η παρακάτω διαφήμιση:



Face it bitches. Οι άχρηστες πληροφορίες είναι βαρετές. 
Πληροφορίες που οι άντρες έχουν εκπληκτική ικανότητα να φιλτράρουν. Ε, καμμιά φορά γίνονται και λάθη και χρήσιμες πληροφορίες πάνε και αυτές στον κάδο απορριμάτων.
Κρατάνε μόνο την ουσία. 
π.χ. ένα ωραίο σετ εσωρούχων, έναν κόκκορα κρασάτο με χοντρό μακαρόνι και μυζήθρα στο πιατο τους, μια απολαυστική πίπα προ ύπνου. 

Να, κάπως έτσι:

Μπλα,μπλα,μπλα,μπλα,μπλα,μπλα,μπλα,μπλα,μπλα,μπλα,μπλα,μπλα,μπλα,μπλα,μπλα,μπλα,μπλα,μπλα,μπλα,μπλα,μπλα,μπλα,μπλα,μπλα,μπλα,μπλα,μπλα,μπλα,μπλα,μπλα,μπλα,μπλα,μπλα,μπλα,μπλα,μπλα έφτιαξα κόκκορα κοκκινιστό αγάπη μου.
Μπλα,μπλα,μπλα,μπλα,μπλα,μπλα,μπλα,μπλα,μπλα,μπλα,μπλα,μπλα,μπλα,μπλα,μπλα,μπλα,μπλα,μπλα,μπλα,μπλα,μπλα,μπλα,μπλα,μπλα,μπλα,μπλα,μπλα,μπλα,μπλα,μπλα,μπλα,μπλα,μπλα,μπλα,μπλα,μπλα κατέβασε το παντελόνι σου μωρό μου.

Αλλά ας μην υπερβάλλουμε gentlemen.
Αν θέλατε τις γυναίκες να μη παράγουν ήχο θα αγόραζατε όλοι κούκλες βιτρίνας και θα υπήρχε ένας πραγματικός Walter Bishop όπου θα εφεύρισκε γονιμοποίηση ωαρίου στην αφράτη μπυροκοιλιά σας.

Και στο κάτω κάτω η γλώσσα μας εκτός το κακό που σας προκαλεί αν συνδυαστεί με τη δική σας γλώσσα έχει ευεργετικές ιδιότητες. 



Καλημέρα.

20 σχόλια:

paliokoritso.... είπε...

Πές τα!!!
Ειδικά στο φινάλε με κάλυψες π0λήρως!
Εκεί με το συνδιασμό γλωσσών :)
Kαλημέρες

Koueen είπε...

Τώρα άνοιξες μεγάλη κουβέντα και θα μιλάμε για ώρες πάλι (όχι ότι θα καταλήξουμε και πουθενά!) :p

Afrikanos είπε...

Δηλαδή καλύτερο τάιμινγκ για να γράψεις αυτήν την ανάρτηση, δεν θα μπορούσες να βρεις!

Όρσε λοιπόν την απάντηση:
http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=BMjtt8pWS34

...βέβαια, μάλλον από τέτοιο περιστατικό που έζησες λάιβ, έγραψες αυτό το τοστ...καημένε Καλαμάρι τι σου ΄μελε να πάθεις!!! :)

Saxlamari είπε...

Καλησπέρα ladies

@Afrikanos... φτωχό μου παιδί. Τι λόγο έχω να γράφω μέσα από τις εμπειρίες μου (πλην δουλειάς); Κάτι τέτοια τα κάνουν συγγραφείς, όχι μικροbloggers σαν εμένα.
Ορσε και σε σένα
Ευχαριστώ για το βίντεο (τυχαίο; σήμερα μου περιέγραφαν την διαφήμιση)
http://www.youtube.com/watch?v=fakTO7p9TYM
(καλοπροαίρετα ΠΑΝΤΑ)

Afrikanos είπε...

Όλα είναι ατμός (Θρασύβουλας) και τίποτα τυχαίο! Και ΦΥΣΙΚΑ λυπάμαι διπλά και τρίδιπλα τον Καλαμάρι, γι' αυτό που έγραψα και πολλούς άλλους λόγους που έχω κομμεντάρει σε άλλα τοστ σου (διπλό τυρί, κοκκινιστό με πατάτες).

Βρε κουτό, αν είναι να βάλεις ένα βίντεο, βάλε ένα να το φχαριστηθεί η καρδούλα σου!

Όρσε (bis) :)

https://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=4wnnHJgzd30

kalamari είπε...

Αφρικανέ,
Ειδες τι ωρα δημοσιευσε το post;

Σηκωθηκα κατα τις 4 το πρωι απο ενστικτο. Κοιταω διπλα, δεν βλεπω την συζηγο μου. Σηκωνομαι να παω κουζινα να ανοιξω σαμπανια και την βρισκω να καθεται μεσα στο τζακι με το netbook και να γραφει με poker face.
Κατα τις 6, ξανακοιμηθηκε.

Δικαιουμαι καποια παροχη απο το κρατος;

Afrikanos είπε...

Φίλε μου Καλαμάρι,

μόλις μίλησα με τον Σόϊμπλε, ο οποίος ως αναξιοπαθών και ο ίδιος, μου τόνισε ότι θα δώσει εντολή στην Τρόικα να φτιάξει ένα επίδομα ως "Επίδομα Σαχλαμαροπαθούντων, συζύγων και συντρόφων αυτών, ως εν ενεργεία και απωλεσθήσα αυτής", για να το λαμβάνεις και μετά την φυγή αυτής -στο εύχομαι! :D :D :D

Katrin είπε...

Όχι άλλη φίμωση. Όχι άλλη καταπίεση.
Όβερ.

Katrin είπε...

*άλλη=άλλο....συγχωρείστε με λόγω βιασύνης ;)
τα σέβη μου.

Partali είπε...

Όλη η αλήθεια εδώ!!!

Afrikanos είπε...

Παρτάλι Ε-Γ-Ρ-Α-Ψ-Ε-Σ !!!

ΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ



(και τώρα ετοιμάσου κι εσύ να μπεις στην Σαχλαμαρολίστα: 1ος ο Καλαμάρις, μετά εγώ, μετά εσύ :) )

Partali είπε...

Δεν ξέρω πολλά για την λίστα αλλά θα παλέψω για την πρώτη θέση!

Afrikanos είπε...

Το πολύ να πάρεις την δική μου θέση...αν ζεις μετά από αυτό που έγραψες χαχαχαχαχα

kalamari είπε...

Δεν χρειαζεται να παλεψεις! στην παρεχω εθελοντικα.
Επισης αν θελεις σου την δινω τα ΣΚ να ηρεμω λιγακι...

Θα σου ειμαι υποχρεος! :)

Σημ: που εχει χαθει και δεν απανταει; Spooky.

Afrikanos είπε...

χμμμμμ.....

Καλαμάρι είσαι ζωντανός...

εμένα δεν με βρίζει...

ο Παρτάλης σουλατσάρει...

Spooky δεν λες τίποτα!!!

:)

Saxlamari είπε...

Αἰδώς Ἀργεῖοι!

Saxlamari είπε...

Αἰδώς Ἀργεῖοι!

Afrikanos είπε...

και μετά το εις διπλούν...το χάος

ΤΟ ΜΙΑΣΜΑ είπε...

stirizo kalamari

kalamari 4 prezident.

Saxlamari είπε...

Μίασμα stirizo Saxlamari εννοούσες. Μέχρι να αντιληφθώ τον αναγραμματισμό σου, ομολογώ πως τρόμαξα.